Reboot لغو شده TimeSplitters در ابتدا برنامه ریزی شده بود که یک بازی نبرد رویال رایگان باشد – شایعه


Developer Free Radical Design توسط Embracer Group بسته شده است. تقسیم کننده زمان راه اندازی مجدد استودیو در حال کار بر روی آن احتمالاً لغو شده است. پس از بسته شدن استودیو، چندین کارمند سابق، هنر مفهومی تیرانداز را به اشتراک گذاشتند و سلاح‌ها، محیط‌ها، شخصیت‌ها و موارد دیگر را به نمایش گذاشتند.

علاوه بر این، مصاحبه‌های ادعایی با توسعه‌دهندگانی که ترجیح دادند ناشناس باقی بمانند نیز در آرشیو رادیکال آزاد تحت مدیریت جامعه منتشر شد که جزئیات پروژه متوقف شده و توسعه آن را فاش کرد. بایگانی رادیکال آزاد ادعا می کند که توسعه دهنده ناشناس هویت خود را با ارائه رندر متفاوتی از همان شخصیت منتشر شده و نسخه منتشر نشده ای از هنر مفهومی شخصیت با جزئیات متفاوت تایید کرده است.

طبق یک مصاحبه، کار جدید است تقسیم کننده زمان این بازی در ابتدا قرار بود یک تیرانداز بتل رویال رایگان با حالت‌های اضافی مانند Deathmatch، Team Detached Match و Capture the Bag باشد. توسعه‌دهنده گفت: «شخصیت‌ها و پوسته‌ها تراکنش‌های خرد بودند. “حداقل این طرح بود. در مورد اینکه چه چیزی به عنوان استاندارد عرضه می شود و چه چیزی قابل خرید است بحث شد. اما به خاطر ناشر، ما همه چیز را قابل خرید نشان دادیم.”

با این حال، سازنده ادعا می کند که طراحی رادیکال آزاد کاملاً بر اساس دیدگاه اصلی بازی نبوده است. آنها گفتند: “هیچکس از جمله ما آن را نمی خواست، اما برای مدت طولانی انتخاب زیادی نداشتیم.”

به گفته سازنده، استیو الیس، یکی از بنیانگذاران، بازی را به عنوان یک تیرانداز بتل رویال به ناشر آن زمان Deep Silver ارائه کرد تا پروژه را با نور سبز دریافت کند. آنها گفتند، “فکر می کنم استیو آنها را در BR فروخت.” [Koch Media/Deep Silver] برای دادن چراغ سبز. من مطمئن نیستم که این هدف نهایی او بود. ”

آنها در ادامه گفتند: “شخصا، من فکر نمی کنم استیو هرگز قصد آزاد کردن BR را داشته باشد. او همیشه قصد داشت ابتدا پول و سود را دریافت کند و بعد از سرمایه گذاری منحرف شود. ممکن است اشتباه کنم. نه. او یک فرد دشوار است. پسر برای خواندن.”

طبق گزارش ها، بازی به عنوان یک بازسازی مجدد راه اندازی شد تایم اسپلیتر 2 در حالی که عناصری از تقسیم کننده زمان 1 و 3. توسعه‌دهنده بازی را به‌عنوان «یک بازسازی با سطوح جدید/کمی تغییر یافته و یک داستان جدول زمانی جایگزین» توصیف کرد.

به گفته سازنده، این الیس بود که برای راه اندازی مجدد بازی به عنوان یک تجربه تک نفره خطی تلاش کرد. “بله، او اساساً همه را وادار می کند تا بایستند و قدرت یک بازی خطی را نشان دهند و نشان دهند که چقدر سریع می توانند یک سطح را جمع آوری کنند. یک حالت “کمپین” با چیزهایی مانند سدها و خطوط جستجو وجود دارد.” چند هفته در کنار هم قرار دادن آن،” آنها گفتند.

آنها فرضیه روایی بازی را اینگونه توضیح دادند: «از آنجایی که این یک بازی نبرد رویال بود، داستان زیادی وجود نداشت، اما چیزهایی مانند فضانوردان باستانی و یک «بار فضایی» وجود داشت که یک منطقه مرکزی شبیه به یک فضانورد بود. “در قسمت لابی چرخه، می توانید چیزهایی بخرید و برای بازی آماده شوید. وقتی ما به نسخه بازسازی روی آوردیم، تجربه “چه می شد اگر…” بود که سرجوخه هارت به جای کورتز تجربه می کرد، بنابراین ما.” کمی اوضاع را تغییر داد. من توانستم.”

با توجه به اینکه هنوز تحت مالکیت Embracer Group است. تقسیم کننده زمان IP، ما هنوز نمی دانیم که آیا شرکت هنوز قصد دارد کاری با آن انجام دهد یا خیر، اما به گفته یک توسعه دهنده ناشناس، پروژه Free Radical Design که روی آن کار می کرد لغو شده است.

آنها گفتند: “فعلا لغو شده است. ما نمی دانیم که آیا Plaion سعی خواهد کرد در آینده استودیو دیگری راه اندازی کند یا خیر. اما همه در Free Radical اخراج شده اند، به جز شاید استیو.” از برنامه های او اطلاعی ندارم، اما هنوز کسی را که روی این پروژه کار کرده است اخراج نکرده ام.”



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید