مایکروسافت در دفاع از بیانیه اخیر سونی به اداره رقابت و بازار بریتانیا، گفت: ندای وظیفه وقتی صحبت از عادات خرج کردن و تعامل بازیکن می شود، حق امتیاز بدهید.
“ندای وظیفه مایکروسافت در بیانیهای اعلام کرد که گیمرها از نظر هزینهکردن یا تعامل کاربر در مقایسه با گیمرهایی که سایر فرنچایزهای محبوب را ترجیح میدهند، «ویژه» یا «منحصر به فرد» نیستند.
برای کسانی که نمیدانند، سونی استدلال میکند که خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت برای بازار بسیار بد خواهد بود و به محیط بدتری برای بازیکنان منجر میشود، بهویژه وقتی صحبت از کنسولها و بازیها میشود. این پاسخی به آن است. قیمت ها و معاملات بدتر برای استودیوهای مستقل.
“ندای وظیفه این به پذیرش این پلتفرم کمک نمی کند.” طبق داده های Xbox، بین سال های 2016 تا 2022، [redacted]% از بازیکنان جدید Xbox هرگز بازی یا خریداری نشده اند ندای وظیفه فقط محتوا [redacted]درصد گیمرهایی که بازی کردند ندای وظیفه به عنوان اولین بازی در کنسول جدید Xbox. این اعداد هستند ندای وظیفه پذیرش پلت فرم را هدایت کنید. ”
“شکل 12 نشان می دهد [redacted] اولین بازی ای است که اکثر گیمرها پس از خرید کنسول ایکس باکس بین سال های 2016 تا 2022 بازی می کنند. [redacted] و بسیاری دیگر نیز اغلب اول بازی می شوند. ”
مایکروسافت در حال حاضر نه تنها توسط سازمان رقابت و بازار بریتانیا، بلکه توسط کمیسیون اروپا نیز تحت نظارت است و گزارشهای اخیر نشان میدهد که کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده ممکن است در حال برنامهریزی برای پیوستن به این اقدام باشد.
نویسنده: Shunal Doke
ارسال پاسخ