Bungie در نمایشگاه پلی استیشن سونی در ماه می امسال اعلام کرد:ماراتن، بازگشت به بازی تیراندازی استخراج PvPvE فرنچایز قدیمی، طبیعتاً توجه بسیاری را در تریلر معرفی بازی به خود جلب کرد، اما همچنین کاملاً روشن کرد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است. البته، توسعهدهنده همچنان به اضافه کردن تعداد افراد برای گسترش تیمی که روی بازی کار میکنند، ادامه میدهد و اخیراً نقش کلیدی دیگری را در این فرآیند اضافه کرده است.
اندرو ویتس قبلاً طراح اصلی چند نفره بود.سلام بی نهایتقبل از ترک 343 Industries در مارس گذشته، اخیراً در توییتر اعلام شد که او به عنوان مدیر طراحی بازی به Bungie خواهد پیوست.ماراتن.
ویتز نوشت: «همه بسیار خوشآمد و مفید بودند. “من از کار کردن با این تیم شگفت انگیز و فوق العاده با استعداد هیجان زده هستم.”
مقدم برسلام بی نهایتویتس همچنین به عنوان یک طراح ارشد بازی در Boss Key Productions کار می کرد.قانون شکنان، قبلاً طراح بازی بودمحاصره رنگین کمان ششدر یوبی سافت مونترال
ماراتندر حال حاضر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در حال توسعه است.
با هیجان به اشتراک می گذاریم که هفته اول خود را به پایان رساندیم @Bungee!
من شرکت خواهم کرد @MarathonGame به عنوان کارگردان طراحی بازی.
همه خیلی خوش برخورد و مهربان بودند. برای کار با این تیم شگفت انگیز و فوق العاده با استعداد هیجان زده هستم 💚 pic.twitter.com/Z5O3B2OB0k
– اندرو ویتس (@RevivedAntihero) 14 جولای 2023
نویسنده: Shubhankar Parijat