Bungie 220 نفر دیگر را اخراج می کند، “یکپارچگی” با پلی استیشن را عمیق تر می کند


گزارش‌ها در ماه‌های اخیر حاکی از آن بود که بانجی در آستانه یک اخراج بزرگ دیگر قرار داشت و متأسفانه این اتفاق افتاد. این استودیو متعلق به پلی استیشن پس از اخراج حدود 100 شغل در دور دیگری از کاهش در سال گذشته، اعلام کرد که 220 شغل دیگر را اخراج خواهد کرد.

این حدود 17 درصد از کل نیروی کار استودیو را تشکیل می دهد، اما این تنها تغییر در Bungie نیست. اگرچه این شرکت از زمان خرید خود سطح بی‌سابقه‌ای از استقلال را در پلی استیشن حفظ کرده است، برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که Bungie در معرض خطر از دست دادن موقعیت خود به عنوان یک شرکت تابعه مستقل در سونی قرار دارد.

در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی Bungie منتشر شد، پیت پارسونز، مدیر عامل شرکت، گفت که این استودیو در حال تعمیق یکپارچگی ما با Sony Interactive Entertainment است و تقریباً 155 موقعیت (یا کارمند) را در طی چند ماه آینده از Bungie حذف خواهد کرد گفت که قصد دارند آن را به پلی استیشن منتقل کنند.

پارسونز نوشت: «SIE به‌طور خستگی‌ناپذیر با ما کار کرده است تا نقش‌های کارمند زیادی را شناسایی کنیم و از بسیاری از افراد با استعدادی که در غیر این صورت تحت تأثیر تعدیل کار قرار می‌گرفتند، محافظت می‌کردم.»

علاوه بر این، Bungie و PlayStation یک استودیوی شخص اول جدید را برای کار بر روی یک IP اکشن علمی فانتزی جدید، یکی از پروژه‌های جوجه کشی قبلی، ایجاد خواهند کرد. بیشتر بدانید.

پارسونز درباره اینکه چرا دور جدید اخراج و کاهش نقش در وهله اول ضروری بود صحبت کرد و اذعان کرد که استودیو “بیش از حد جاه طلب” است اما گفت که شرایط اقتصادی، Destiny 2: Lightfall، بیشتر.

پارسونز گفت: “برای بیش از پنج سال، هدف ما عرضه بازی با سه فرنچایز جهانی ماندگار بوده است.” برای درک این جاه‌طلبی، ما چندین پروژه جوجه‌کشی را راه‌اندازی کردیم، هر کدام با یک رهبر ارشد توسعه از تیم فعلی‌مان سیستم پشتیبانی استودیو خود را فراتر از آنچه که می‌توانیم به طور واقعی پشتیبانی کنیم گسترش دهیم. سرنوشت و ماراتن

علاوه بر این، در سال 2023، توسعه سریع ما با رکود اقتصادی گسترده، رکود شدید در صنعت بازی و کاهش کیفیت در صنعت بازی مواجه شد. Destiny 2: Lightfall، و نیاز به دادن هر دو فرم نهایی و ماراتن زمان مورد نیاز برای اطمینان از اینکه هر دو پروژه انتظارات بازیکنان را برآورده می کنند و با کیفیتی که شایسته آن هستند ارائه می شوند. ما آنقدر جاه طلب بودیم که از حاشیه امنیت مالی خود فراتر رفتیم و شروع به از دست دادن پول کردیم.

هنگامی که این مسیر جدید مشخص شد، متوجه شدیم که باید مسیر و سرعت خود را تغییر دهیم و هر کاری که می توانستیم برای جلوگیری از نتیجه ای مانند امروز انجام دادیم، این گام ها کافی نبود.

“در نتیجه، امروز باید با استعدادهای بزرگ، همکاران و دوستان خداحافظی کنیم.”

با این تغییر عمده و اخراج، Bungie تقریباً 850 کارمند خواهد داشت که از 1300 نفر بیشتر است. آقای پارسونز است سرنوشت و ماراتن به سرعت در حال پیشرفت است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید