افسانه سیاه: Wukong تنظیمات دشواری چندگانه ندارد


اسطوره سیاه: گوکو Developer Game Science اخیراً سعی کرده از مقایسه با بازی‌های Souls فاصله بگیرد، اما سازنده می‌گوید که اگرچه RPG کاملاً شبیه به Souls نیست، اما او می‌گوید که قصد دارند چیزی در آن داشته باشند مشترک. برای مثال، تنها یک سطح دشواری وجود دارد، بنابراین بازی آسانی نیست.

Game Science در مصاحبه با VGC گفت: اسطوره سیاه: گوکو اگرچه بازیکنان نمی توانند سطح دشواری را تغییر دهند، اما می توانند سطوح مختلف چالش را در طول بازی تجربه کنند. به گفته این استودیو، مبارزات باس زیادی وجود دارد که نیاز به آزمون و خطا دارد و درست مانند بازی Soulslike، می توانید انتظار داشته باشید که بارها توسط باس های سخت شکست بخورید.

Game Science گفت: “شما نمی توانید سختی را تغییر دهید، اما سختی در طول بازی یکسان باقی می ماند.” “فلسفه این بازی این است که بازیکنان مانند قهرمانان مبارزه می کنند. زمانی که ما در حال توسعه بازی بودیم، مجبور بودیم انتخاب های دشوار زیادی انجام دهیم.”

روشی که ما انتخاب کردیم این بود که به بازیکنان اجازه می دادیم بارها و بارها آن را امتحان کنند و بعد از هر نبرد می توانستند به بهترین راه برای مبارزه با این نبرد فکر کنند.”

اسطوره سیاه: گوکو قرار است در 20 آگوست برای PS5 و PC منتشر شود. همچنین برای Xbox Series X/S در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید