توسعه BioShock 4 “شتاب می گیرد”


نزدیک به پنج سال از زمانی که 2K اعلام کرد Cloud Chamber Games در حال توسعه یک بازی جدید است، می گذرد. بیوشوک مدت زیادی از انتشار این عنوان می گذرد (طبق گزارش ها، حتی بیشتر از زمان شروع توسعه بازی)، اما به نظر می رسد انتشار دنباله ای که مدت ها در انتظار آن بودیم، هنوز نزدیک نیست. باید دید چقدر طول می کشد تا 2K جزئیات و محتوای این عنوان را اعلام کند، اما به نظر می رسد که کار در پشت صحنه سرعت می گیرد.

جف اسپون هاور، طراح ارشد سینمای 2K، در حال کار بر روی فیلم بعدی خود است. بیوشوکدر یک پست لینکدین گفت که تیم Cloud Chamber در حال “تقویت” است و به دنبال استخدام در زمینه های مختلف، از هنر و طراحی گرفته تا تولید و غیره است.

در همین حال، این استودیو در وب سایت رسمی خود می گوید که “در حال حاضر به شدت در حال استخدام برای دفاتر خود در سانفرانسیسکو و مونترال است و در حال حاضر برای مجموع 30 موقعیت شغلی می پذیرد.

جزئیات است بیوشوک 4 اطلاعات کمی در مورد بازی وجود دارد (یا هر نام دیگری که در نهایت نامیده می‌شود)، با 2K در سال 2020 که توسعه این بازی «چندین» سال طول می‌کشد، اما فهرست‌های شغلی گذشته اطلاعاتی را ارائه می‌دهند. این عنوان که برای PC، PS5 و Xbox Series X/S در دست توسعه است، به نظر می‌رسد که دارای تنظیمات و انتخاب‌های گفتگوی جهان باز است و بر روی Unreal Engine 5 ساخته شده است.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید