خالق Bayonetta فکر می کند که همکاری با Hideo Kojima و Taro Yokojima فاجعه خواهد بود.


خالق Bayonetta، هیدکی کامیا، همکاری خود با دیگر بازی‌سازان بزرگ ژاپنی را در ویدیوی اخیر در کانال یوتیوب خود فاش کرد. چرخ دنده ی فلزی خالق هیدئو کوجیما NieR این یک فاجعه برای نویسنده، یوکو تارو خواهد بود.

آقای کامیا می گوید: “ببین. این یک فاجعه است!”

کامیا در مقایسه این ایده با ادغام شخصیت‌های Dragon Ball می‌گوید که در زندگی واقعی اینطور کار نمی‌کند، زیرا چندین شخصیت قوی که در یک پروژه با هم کار می‌کنند تا حد زیادی با هم برخورد می‌کنند.

او می‌گوید: «این مثل دراگون بال نیست که گوکو با شخصیت‌های دیگر ترکیب می‌شود. دو نفر با شخصیت ها و طرز تفکر کاملا متفاوت با هم برخورد می کنند.

کامیا یک ضرب المثل ژاپنی مشابه ضرب المثل قدیمی را مطرح کرد که آشپزهای زیاد سوپ را خراب می کنند و گفت که توسعه بازی باید حول یک جهت و دیدگاه واحد متمرکز شود نه اینکه بینش های رقیب با هم برخورد کنند. او گفت که معتقد است باید آن را پخش کرد.

“آیا این یک ضرب المثل ژاپنی است؟” “اگر ناخداهایت زیاد باشد، کشتی را بر فراز کوه هدایت می کنی…به همین دلیل باید فقط یک ناخدا وجود داشته باشد!”

در همین ویدیو آقای کامیا درباره آینده سریال Bayonetta صحبت کرد. در پاسخ به سوال طرفداران، کامیا گفت که او چشم‌اندازی دارد که Bayonetta به یک فرنچایز از 9 بازی مختلف تبدیل شود، اما گفت که بعید است در حال حاضر شاهد پیشرفتی باشیم. با این حال، او امیدوار است که این فرنچایز بدون او در Platinum Games ادامه پیدا کند.

کامیا در ماه سپتامبر پلاتینیوم گیمز را ترک کرد و گفت تصمیم آسانی برای جدایی نبود. کامیا در طول سال‌ها روی چند عنوان مهم کار کرده است، از Resident Evil 2 و Devil May Cry در زمانی که در کپکام بوده تا Okami به عنوان بخشی از Clover Studios.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید