مشکلات توسعه با استودیوهایی که در آینده روی آن کار می کنند میدان جنگ بازی – نام کد یخچال – اخیراً در گزارش کاملی توسط Ars Technica مستند شده است. مسئله کمپین تک بازیکن بازی نیز فاش شده است.
برای کمپین تک بازیکن یخچال این کار توسط Developer Ridgeline Games انجام خواهد شد و به نظر می رسد این تیم قادر به ضربه زدن به نقاط عطف مورد نیاز نبود. براساس این گزارش ، بهترین رهبری که در آن کار می کنند یخچال من از پیشرفت Ridgeline در کمپین ناراضی بودم. سرانجام این استودیو بسته شد و توسعه این کمپین به استانداردها ، تاس و انگیزه تحویل داده شد.
با این حال ، منابع نشان می دهند که Ridgeline با تعداد قابل توجهی از مشکلات روبرو است ، به ویژه که استودیوها سعی در توسعه این کمپین داشتند ، با تلاش های استودیو برای رشد تیم های توسعه خود. یکی گفت: “آنها همچنان در اصل چندین ماه از بودجه کارکنان در بودجه ما نقل مکان کردند.” “و همانطور که می دانید ، ما در آنجا نشسته ایم و سعی می کنیم با کمتر با کمتر سازگار شویم.” بنا بر گزارش ها ، موضوعات دیگری از جمله عدم بررسی داخلی و “چک خوب” وجود داشته است. این اساساً وضعیت واقعی پروژه را تا زمانی که بررسی شده منجر به بسته شدن استودیو شود ، پنهان می کند.
به گفته منابع ، هنگامی که آنها می خواستند توسعه را به سایر استودیوها واگذار کنند ، “Ridgeline توانست دو سال را صرف کار و ساخت آن کند ، بنابراین اساساً آنها مجبور بودند همه چیز را از ابتدا شروع کنند ، در همان محدودیت هایی که بازی باید منتشر شود.”
به عنوان یخچال به طور کلی ، ما از طریق سیستم نقطه عطف داخلی EA (به نام “دروازه”) پیشرفت آهسته ای داشته ایم. دروازه 3 از ماه مه امسال توسط این پروژه پاکسازی شد. این در واقع به معنای حالت های بازی مانند Conquest و Rush است ، علاوه بر تک بازیکن میدان جنگ این حق رای دادن به دلیل آماده بودن برای ساخت آلفا حداقل شناخته شده است.
کل کمپین بازی و تک نفره توسط بسیاری از استودیوها ساخته و توسعه یافته است ، اما بنا بر گزارش ها تنش قابل توجهی بین استودیوها وجود دارد. بخشی از این تنش ناشی از شوک فرهنگی از داشتن تیم های توسعه در قاره های شبیه دیسی مستقر در کشورهای مختلف و سوئد است. میدان نبرد 2042عدم برآورده کردن انتظارات داخلی نیز عامل این مشکل است.
این توسعه دهنده گفت: “DICE ، در اصل یک استودیوی سوئدی ، کمی فروتن تر است. آنها می خواهند بهترین بازی ها را بسازند و از نظر تجربه بازی به بهترین ها برسند.” “البته ، اگر توسط EA اداره شود ، شما باید انتظارات اقتصادی را تعیین کنید تا هرچه بیشتر سود حاصل شود.”
اعضای تیم مستقر در اتحادیه اروپا از رهبری سایر کشورها ابراز ناامیدی کرده اند. میدان جنگ – حق رای دادن که اساساً توسط تاس ایجاد شده است. با این حال ، به نظر نمی رسد که کارکنان مستقر در ایالات متحده این مسئله را مشکل زیادی در نظر بگیرند ، در عوض ، درد رشد عمومی را به عنوان منبع مشکل بیشتر ذکر می کنند.
نویسنده: Joelle Daniels