در مورد ورود عمده بعدی کاملاً خوش بینی وجود داشت میدان جنگ این حق رای دادن ، گزارش جدید با احترام از Ars Technica ، نشان می دهد که ممکن است همه چیز با عنوان و تیم های مختلف توسعه کار بر روی بازی های خود خوب پیش نرود. این گزارش نشان می دهد که کارمندان فعلی و سابق EA با مشکلات مختلفی از بودجه های بسیار دور تا اختلالات اساسی روبرو هستند.
براساس این گزارش ، مورد بعدی است میدان جنگ بازی در داخل به صورت داخلی انجام می شود یخچالاین تشکیل شده است تا بزرگترین بودجه بازی را در سراسر حق رای دادن بدست آورد. در سال 2023 ، بودجه هدف این عنوان از 400 میلیون دلار فراتر رفت. از آن زمان ، بازپرداخت و سردرگمی تولید این بودجه را بیشتر تحمیل کرده است.
علت اصلی این مشکل ، شماره بازیکن است که توسط رهبری EA تعیین شده است. یخچالبشر این گزارش نشان می دهد که این شرکت در طی یک دوره زمانی اهداف بیش از 100 میلیون بازیکن را تعیین کرده است. این امر به این دلیل است که این گزارش اشاره می کند ، به شرکت اجازه می دهد تا با سایر تیراندازان اصلی در بازار ، Call of Duty و Fortnite رقابت کند.
“واضح است ، میدان جنگ ما قبلاً هرگز به این شماره ها نرسیده ایم. ” [Battlefield 2042] من یکی دیگر گفتم من دوباره آن را در سال 2016 گفتم میدان نبرد 1– موفق ترین بازی در حق رای دادن ، تعداد آنها بود و به “شاید 30 میلیون نفر به علاوه” دست یافتیم.
توسعه دهندگان همچنین خاطرنشان می کنند که در مورد بودجه ، تعداد بازیکنان هدف و چگونگی بازیابی این هزینه ها توسط EA شک و تردید وجود دارد. یکی از توسعه دهندگان گفت که می تواند مشکلی در بازار نداشتن اشتها وجود داشته باشد. میدان جنگ– سبک تیرانداز برای دیدار با شماره بازیکنان بدون آدمخوار بینندگان برای سایر بازی ها.
آنها گفتند: “یكی از پیش بینی های ما این است كه ما مجبور نیستیم فروش دیگران را كاملاً كنیم.” “این نوع تیرانداز اشتهایی دارد که به طور طبیعی به آنها امکان می دهد مخاطبان مورد نیاز خود را به دست آورند.”
مشکلات توسعه روبرو شد یخچال این همچنین بر توانایی بازی در ضربه زدن به نقاط عطف توسعه در داخل “دروازه” در استودیوهای EA تأثیر می گذارد. دو مورد اول از این “دروازه ها” حول کار قبل از تولید ، از جمله نمونه سازی و آزمایش فن آوری های کلیدی می چرخند ، اما با مارک گیت 3 تولید کامل هستند. یخچال انتظار می رفت که در سال 2023 از دروازه 3 عبور کند ، اما در پایان خیلی دیر شده بود. اما سرانجام از دروازه عبور کردیم.
یکی از کارمندان گفت: “وقتی گیت 3 را ترک کردیم ، هیچ بودجه ای قوی ، برنامه های کارکنان ، لیست ویژگی ها ، برنامه های ریسک یا et cetetera ندیدیم.” مشکل این پروژه از فقدان نمونه های اولیه برای سیستم های اصلی بازی و عدم وجود رهبری استودیو در واقعیت محلی توسعه پروژه متغیر است.
“اگر این چیزها هنگام ترک پیش نمایش از بین نروند[duction]براساس این گزارش ، این منبع گفته است.
زیرا ارزشش را دارد ، یخچال من گیت 3 را در ماه مه 2025 پاک کردم. کمپین تک بازیکن دارای تمام ویژگی هایی است به جز ساخت آلفای.
نویسنده: Joelle Daniels