کارگردان می گوید توسعه Baldur's Gate 3 کمی سخت بود.


با رئیس استودیو لاریان دروازه بالدر 3 کارگردان Swen Wincke در مورد چالش های توسعه بازی، به ویژه مشکلاتی که استودیو در ساخت بازی با آن مواجه بود، صحبت کرد. دروازه بالدر 3 از نظر اضافه کاری و ساعات اضافه کاری. وینک در کنفرانس Digital Dragons در لهستان (از طریق GamesRadar) در مورد ساعات اضافه کاری که توسعه دهندگان کار روی بازی ها کار می کنند نیز صحبت کرد. دروازه بالدر 3 مجبور بود بگذرد

“مسلما BG3 وینکه در پاسخ به سوالی درباره کندتر توسعه عنوان گفت: «این نسبت به گذشته کندتر است. “اگر بگویم دیر نکردم دروغ می گویم. اتفاقی افتاد که انتظارش را نداشتم.”

وینکه گفت که علیرغم بهترین تلاش ها، وقت اضافه اغلب در توسعه بازی اجتناب ناپذیر است. او به طور کلی این موضوع را به پیچیدگی توسعه بازی نسبت داد. وینک همچنین گفت که به توسعه دهندگان اضافه کاری پرداخت می شود و دفاتر استودیو تقریباً همیشه تا ساعت 8 شب خالی است.

وینکه گفت: «ما اضافه بسته بندی نکردیم، اما مجبور شدیم کمی بسته بندی کنیم. و، صادقانه بگویم، فکر می‌کنم زمانی که می‌خواهید کاری را به پایان برسانید، همیشه کمی سخت‌گیری وجود دارد، به خصوص اگر قطعات پیچیده زیادی وجود داشته باشد که باید با هم جمع شوند.»

در همین حال دروازه بالدر 3 در حالی که مطمئناً برای Larian موفقیت آمیز بود، استودیو در حال حاضر شروع به بررسی پروژه بعدی خود کرده است. بازی بعدی در ماه مارس سیاه چال و اژدها، اندکی پس از آن، استودیو فاش کرد که در حال توسعه دو بازی جدید بر اساس IP خود است. Larian همچنین اخیرا یک استودیوی جدید در ورشو، لهستان افتتاح کرده است.

سپس دروازه بالدر 3 خود بازی در نسخه بتای بسته است و با ابزارهای مودینگ رسمی بر روی رایانه شخصی در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر، دروازه بالدر 3.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید