Baldur’s Gate 3 ممکن است بین سپتامبر و نوامبر برای Xbox Series X/S عرضه شود – کارگردان


توسعه دهنده Larian Studios فاش کرد. دروازه بالدر 3 ما قصد داریم در زمانی بین سپتامبر و نوامبر به Xbox Series X/S برویم. بازی RPG در تاریخ 6 سپتامبر برای PS5 عرضه می شود و نسخه PC اوایل این ماه منتشر شد.

“اکنون سال 2023 است. و سال 2023 در حال کوچک شدن است، بنابراین قبلاً به طور دقیق در کتاب من توضیح داده شده است. به گفته IGN، بین سپتامبر و نوامبر… بنابراین، صادقانه بگویم، تا آنجا که ممکن است.” کارگردان سوئن وینکه گفت.

Vincke می‌گوید که استودیو در حال حاضر در حال آماده شدن برای راه‌اندازی این بازی بر روی PS5 است و پس از اتمام عرضه اولیه کنسول و چند وصله اولیه برای رایانه شخصی، روی انتشار آن بر روی Xbox Series X/S تمرکز خواهد کرد.

وینک گفت: «بنابراین نسخه Xbox Series X در آخرین باری که آن را دیدم در وضعیت خوبی قرار داشت. “کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اما من فکر می کنم از منظر محتوایی و فنی، ما در واقع بسیار به هم نزدیک هستیم.”

Winke در ادامه در مورد این واقعیت صحبت می کند که نسخه Xbox Series X/S در حال توسعه است. دروازه بالدر 3 به غیر از مشکلاتی که استودیو در تلاش برای آوردن بازی چند نفره co-op محلی به بازی کمتر قدرتمند Xbox Series S با آن مواجه بود، این پروژه به خوبی در حال پیشرفت است. سپس این شرکت اعلام کرد که از ویژگی های Xbox Series S در سال 2018 صرف نظر می کند. زیرا بازی ها را به کنسول ها می آورد.

وینکه گفت: “قبلاً اجرا شده است، بنابراین نباید خیلی طول بکشد.” این بدان معنا نیست که ما قصد نداریم آن را در صفحه نمایش تقسیم‌شده نیز کار کنیم، زیرا همانطور که گفتم، تیم واقعاً می‌خواهد سرعت 60 فریم در ثانیه را برای همه پلتفرم‌ها ثبت کند.

شایان ذکر است که استودیو همچنان علاقه خود را به معرفی Co-op محلی به نسخه Xbox Series S بازی نشان می دهد و در تلاش است تا رفتار بازی را بهبود بخشد و با افزودن منابع به بازی از عملکرد کامل آن اطمینان حاصل کند. ممکن است به تلاش خود ادامه دهد. برای بهینه سازی استفاده در کنسول معرفی شد.

از دروازه بالدر 3 کارگردان در ادامه در مورد بهینه سازی بیشتر بازی برای کاهش سیستم مورد نیاز در رایانه شخصی و در دسترس قرار دادن بازی برای بازیکنان بیشتر با سخت افزار کم قدرت صحبت کرد. این استودیو سخت کار کرده است تا بازی را با نرخ فریم ثابت نزدیک به 60 فریم بر ثانیه نگه دارد.

وینک می‌گوید: «مشکل واقعی بهینه‌سازی این است که … سیستم‌های زیادی به موازات چندنفره و صفحه تقسیم‌شده وجود دارد که هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی خواهد افتاد… به کجا ختم می‌شود». و منظورم این است که من مردمی را دیده‌ام که با ارتش‌های مومن، زامبی‌ها و غیره راه می‌روند، روی پشت‌بام‌ها ایستاده‌اند و در سراسر شهر به گلوله‌های آتش شلیک می‌کنند.»

“خوب است که بتوانی همه این کارها را انجام دهی، اما این کار بر ماشین تحمیل می کند. و ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است بالا باشد، زیرا در نهایت افراد بیشتری می توانند آن را بازی کنند.” من اینجا هستم. دروازه بالدر 3

برای اطلاعات بیشتر، دروازه بالدر 3، بررسی ما از نسخه PC را بررسی کنید.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید