DLC Baldur's Gate 3 در حال توسعه بود اما لغو شد. بازی بعدی Divinity: Original Sin 3 نیست


در GDC 2024، موسس استودیو Larian و دروازه بالدر 3 کارگردان Swen Vinke اعلام کرده است که هیچ برنامه ای برای DLC یا توسعه برای RPG مورد تحسین منتقدان وجود ندارد.حتی این احتمال را رد کرد دروازه بالدر 4 به نفع چیزی جدید.

با این حال، Vincke در مصاحبه ای با IGN فاش کرد که توسعه دهنده کار روی DLC را برای این عنوان آغاز کرده است و همچنین در حال بررسی دنباله آن است. “با این همه موفقیت، انجام DLC منطقی بود، بنابراین ما شروع به انجام آن کردیم. حتی شروع کردیم به فکر کردن به آینده. دروازه بالدر 4. اما BG3 هنوز به پایان نرسیده بود، بنابراین پریدن به چیز جدیدی اشتباه به نظر می رسید.

ما همچنین زمان زیادی را صرف تبدیل سیستم‌ها به بازی‌های ویدیویی می‌کنیم و می‌خواستیم کار جدیدی انجام دهیم. سیاه چال ها و اژدها، و ویرایش پنجم این یک سیستم آسان برای گنجاندن در یک بازی ویدیویی نیست. ما همه این ایده‌های جدید جنگی را داشتیم که می‌خواستیم امتحان کنیم، اما با هم سازگار نبودند. ”

تیم در حال کار بر روی یک پایان عظیم و ویژگی های گیم پلی جدید از طریق پچ بود، اما در نهایت مشخص نبود که DLC چگونه پیش می رود. وقتی واقعاً روی این کار کار می کرد، وینکه موارد زیر را فاش کرد: قلب. این چیزی است که ما را به بدبختی کشانده و دلیل موفقیت ما نیز همین است. ”

پس از تعطیلات کریسمس، Vinke تصمیم گرفت DLC را لغو کند. “[I] وقتی برگشتم، به تیم گفتم: “می دانید که ما این کار را نمی کنیم.” من این کار را شروع می کنم. دروازه بالدر. ”

پس از آن همیشه این برنامه بود. من دو بازی دارم که می‌خواهم بسازم و مفاهیم زیادی. پس بیایید آن را جمع بندی کنیم. دروازه بالدر 3. خیلی خوب بود. ما کار را تمام کردیم داستانی است با آغاز، میانه و پایان. بیایید مشعل را به استودیو دیگری بسپاریم تا این میراث شگفت انگیز را دریافت کنیم. ”

با کمال تعجب، یا شاید هم نه، تیم در این خبر “بر روی ماه” بود. “فکر می کردم آنها از دست من عصبانی می شوند زیرا نمی توانم انرژی جمع کنم. چهره های بسیار شادی را دیدم که انتظارش را نداشتم و این باعث شد بفهمم که ما هم همین احساس را داریم و ما را به هم نزدیک کرد.” پس از آن بسیاری از توسعه دهندگان به سراغ من آمدند و گفتند: “خدا را شکر.”

من همیشه با یک ایده اولیه شروع می کنم و آن را به تیم ارائه می کنم، و آنها شروع به تکرار آن و بهبود آن می کنند. دروازه بالدر 3بازی بعدی رو بهشون پرت کردم…با هیجان دیدمشون و گفتم “باشه بیا اینکارو بکنیم.” اگر نه، شما به نقطه اول بازگشته اید. بنابراین آنها در مورد برخی از چیزهایی که ما برنامه ریزی کرده ایم بسیار هیجان زده بودند.

“سپس، زمان شروع کار بعدی است.” دروازه بالدر 3 DLC انتظار می رفت زیرا این کار شماست… ما هیچ خصومتی با آن نداشتیم دروازه بالدر 4 یا یک DLC وجود داشت، اما قلب در آن نبود. این بیشتر کار معمولی بود تا هیجان واقعی. اکنون ما هیجان را به محل برگزاری بازگردانیم و این واقعاً مهم است. ”

در مورد بازی بعدی سازنده، Vincke اعتراف کرد که متاسفانه اینطور نیست. الوهیت: گناه اصلی 3. این “آن چیزی نیست که شما فکر می کنید” اما “در عین حال آشنا” است. اوایل سال جاری، او گفت که “مدتی زیادی” قبل از بحث در مورد عنوان بعدی خود طول خواهد کشید. دروازه بالدر 3لاریان تشویق می‌شود که «مرزهای زیادی را کنار بزند».

دروازه بالدر 3 موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. بیش از 10 میلیون نسخه فروخته شده است، و اگرچه هیچ DLC وجود ندارد، به‌روزرسانی‌هایی از جمله پشتیبانی از مود و بازی کراس پلتفرم همچنان منتشر خواهد شد. در ضمن منتظر بروزرسانی های بیشتر باشید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید