کارگردان Baldur's Gate 3 در صورت شکست “موقعیت های چندگانه بازگشتی” ایجاد می کند


دروازه بالدر 3 سال گذشته جوایز متعددی را از آن خود کرد، بیش از 10 میلیون نسخه (احتمالاً 15 میلیون) فروخت و نقدهای استثنایی دریافت کرد. اما این یک ریسک حساب شده برای استودیوی Larian نیز بود که در طول سال ها به طور تصاعدی رشد کرده است تا پروژه های بزرگ را در خود جای دهد. اگر RPG ها موفق نبودند چه اتفاقی می افتاد؟

Swen Vincke، مدیرعامل و مدیر بازی، در مصاحبه ای با Eurogamer فاش کرد که “موقعیت های چندگانه بازگشتی” وجود دارد. “قبل از اینکه این کار را شروع کنم، چندین موقعیت بازگشتی ایجاد کردم در صورت عدم موفقیت. سرمایه گذاری کوچکی داشتم، بنابراین در صورت عدم موفقیت آن را در جیب خود داشتم.

این خط پایه من بود. در غیر این صورت، ریسک هایی را که انجام دادیم انجام نمی دادم. دروازه بالدر 3، زیرا خطر بسیار زیاد بود. در واقع، به همین دلیل این کار را انجام دادم، یا حتی بخشی از دلیل انجام آن. خب! حالا شما مالک آن هستید. ”

همچنین به این امکان کمک کرد که دسترسی زودهنگام به استودیو امکان پیش‌بینی محل فرود بر اساس فروش اولیه را بدهد. “بنابراین، کم و بیش، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم و کار کنیم. اگر زیاد سر و صدا نکنیم، همیشه خطری وجود دارد، درست است؟ ما هرگز نمی‌گوییم هیچ خطری وجود ندارد، اما بر اساس فروش زود هنگام. .. بنابراین ما می توانیم بر اساس علایق خود کم و بیش پیش بینی کنیم که کجا قرار است فرود بیاییم. بنابراین می دانیم کجا هستیم. بنابراین با وضعیتی که سال ها در آن قرار داریم خوب هستیم.

دروازه بالدر 3 وینکه گفت، بیش از 2.5 میلیون نسخه در دسترسی اولیه، طی یک دوره سه ساله فروخته شد و فروش اولیه “دیوانه کننده” بود. پس از راه اندازی بر روی رایانه شخصی و به دنبال آن نسخه های PS5 و Xbox Series X/S، Hasbro ( سیاه چال ها و اژدها IP).

در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد، لارین استودیو روی آن کار نمی کند. دروازه بالدر 4 و DLC نیز لغو شد. دروازه بالدر 3.پروژه بعدی نیست الوهیت: گناه اصلی 3 و ما آن شاهکار را «به حداقل نمی‌رسانیم». وینکه آن را به عنوان «متفاوت با هر کاری که قبلا انجام داده‌ایم» توصیف می‌کند، اما «لحن، سبک، روش انجام آن مطمئناً برای ما جدید است».



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید