رابط کاربری کنترلر Baldur’s Gate 3، ویژگی DualSense توضیح داده شده است


توسعه دهنده Larian Studios نحوه انجام این کار را فاش کرده است دروازه بالدر 3 از ویژگی های مختلف کنترلر DualSense PS5 در بازی های نسخه بعدی PS5 استفاده خواهد کرد. در پستی در وبلاگ پلی استیشن، دروازه بالدر 3 مدیر محصول Emily Guerra فقط در مورد عملکرد کنترلر صحبت نمی کند، بلکه در مورد اینکه چگونه بازی ها برای بازی سازگار شده اند، از طرح های کنترل ماوس و صفحه کلید روی رایانه های شخصی گرفته تا کنترلرهای کنسول ها صحبت می کند.

نسخه PS5 هست دروازه بالدر 3 دارای یک طرح کنترل جدید که نسبت به نسخه قبلی خود ارتقا یافته است، الوهیت: گناه اصلی 2. رابط کاربری اکنون مجموعه ای از منوهای شعاعی است که مهم ترین ابزارها را با فشار یک ماشه در دسترس قرار می دهد. این شامل نقشه ها، مجلات، کتاب های طلسم، برگه های شخصیت، سیاهههای مربوط به جنگ، کیمیاگری، استراحت های کوتاه، استراحت های طولانی، و اردوها می شود.

در پشت منوی شعاعی، اکشن ها، جادوها، کانتریپ ها و آیتم های مختلفی قرار دارند. طبق این پست، هنگامی که بازیکنان به طرح کنترل شعاعی عادت کردند، دسترسی به آیتم ها و جادوهای مناسب باید به لطف حافظه عضلانی طبیعی شود.

وقتی صحبت از ویژگی های DualSense می شود، دروازه بالدر 3 از چند ویژگی سرگرم کننده جزئی مانند نوار نور کنترلر DualSense استفاده می شود که بسته به نوع طلسم تغییر رنگ می دهد. نوار نور بسته به لحظه افزایش فشار دارای سطوح مختلف روشنایی است و همچنین لمسی فعال می شود.

محرک های تطبیقی ​​DualSense به بازیکنان حس وزن را هنگام جابجایی بین منوهای مختلف می دهد. یک کشش ملایم روی ماشه به بازیکن اجازه می دهد تا به سرعت منوی شعاعی را بررسی کند. ماشه را فشار دهید تا منوی شعاعی باز شود.

دروازه بالدر 3 این به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا بسته به میزان احساس راحتی در حین بازی، از میان یک سری از طرح‌های مختلف کنترلر انتخاب کنند.

دروازه بالدر 3 امروز به PS5 می آید. کسانی که نسخه Digital Deluxe Edition یا Collector’s Edition بازی را خریداری کنند، می توانند چند روز بازی کنند.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *