یک باگ در Baldur’s Gate 3 باعث می شود که همراهان 1500 خط را از دست بدهند


پچ بعدی است دروازه بالدر 3 رو به اتمام است و نوید برخی اصلاحات و بهبود عملکرد را می دهد. همچنین شروعی برای استودیو Larian است که قسمت‌های شخصیت‌های Origin را گسترش می‌دهد و پایانی جدید به Karlach می‌دهد. با این حال، راه‌حل دیگری برای خطاب به Minthara، یک شخصیت Act 1 که می‌تواند بر اساس انتخاب بازیکن تبدیل به یک همراه شود، در دست کار است.

متأسفانه، او از چیزی رنج می برد که کارگردان، سوئن وینک، آن را «اشکال بسیار احمقانه» می نامید که منجر به ناپدید شدن «حدود 1500 خط» شد. او به IGN گفت: “بازی بسیار پاسخگو است و باگ هایی داشت که باعث شد برخی از همراهان واکنش مناسبی نشان ندهند. شما آن را در Mintara ندیدید، درست است؟

“بنابراین [lead writer Adam Smith] به من گفت که حدود 1500 خط Minthara وجود دارد که به دلیل یک اشکال بسیار بسیار احمقانه که اکنون شناسایی شده است، نمایش داده نشدند. پس در حال حل آن هستیم. این خط در نسخه‌های قبلی RPG کار می‌کرد، اما «چیز دیگری باعث شد کارش متوقف شود».

وینکه همچنین فاش کرد که Mintara در طول توسعه “تکرارهای متعددی” داشته است. “او آنجاست تا در خدمت شخصیت دیگری باشد که بعداً در بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید، یکی از آنتاگونیست‌ها. بنابراین او قرار بود نور متفاوتی را به آنتاگونیست‌های آنجا ببخشد.”

“نمی توان کمک کرد که برخی از خطوط او محرک نیستند. بنابراین این خلاف عدالت او است. آنجاست، بنابراین کسانی که به دنبال آن بودند، فقط وجود ندارد.”

“تنوعی از Mintara وجود داشت که آنها کشف کردند، اما ما آن را حذف کردیم زیرا بسیار پیچیده شده بود. اما همه همراهانی که شما بازی می کنید در حال انجام این تکرار هستند، بنابراین اینطور نیست که ما آنها را بیش از حد برش دهیم، فقط مینتارا است. قدرت تبدیل کردن به شر را دارد. این فقط در خدمت توهم است.»

در حال حاضر، لاریان قصد دارد مشکل مسدود کردن محتوای Mintara را برطرف کند و ببیند بسته به نتایج “می‌توانیم کاری ویژه برای او انجام دهیم”. “بنابراین بازخورد بازی برای ما شگفت انگیز و طاقت فرسا بوده است. پس بیایید ببینیم که چگونه پیش می رود.”

ما این بازی را ساختیم تا بازیکنان از آن لذت ببرند. ما هنوز یک تیم محدود از افراد محدود هستیم و برای تحقق این امر بسیار سخت کار کرده ایم.

البته ویژگی‌های جدیدی نیز در دست ساخت است، مانند امکان حذف شخصیت‌های Co-op از کمپین یا تغییر ظاهر آن‌ها در اواسط بازی. اولی به زودی منتشر خواهد شد، در حالی که دومی تاریخ انتشار ندارد. انتظار می رود در ماه سپتامبر بهبودهای بیشتری در عملکرد ایجاد شود.

دروازه بالدر 3 این در حال آمدن به رایانه شخصی است و پس از 3 سال توسعه از Steam Early Access خارج می شود (3 سال دیگر از قبل صرف شده است). در تاریخ 6 سپتامبر برای PS5 عرضه می شود، اما دارندگان Digital Deluxe می توانند در 2 سپتامبر به زودی دسترسی داشته باشند. بازیکنان Xbox Series X/S می‌توانند اواخر امسال، بین سپتامبر و نوامبر، عرضه شوند. لطفا برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید. همچنین، بررسی ما از نسخه PC را بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید