مکانیک انتخاب و نتیجه Aowed “با پیشرفت بازی آشکار می شود”


Obsidian Entertainment سابقه ای طولانی به عنوان توسعه دهنده بازی های RPG دارد که بر مکانیک انتخاب و پیامد و در آینده تاکید دارد. حرفه یک بازی است که از آن اصل و نسب پیروی می کند. البته، بازی دارای چندین پایان است، اما به طور کلی از گستردگی و مقیاس مکانیک انتخاب ها و پیامدها چه انتظاری می توان داشت؟

کری پاتل، کارگردان بازی، در مصاحبه اخیر با Game Informer، در پاسخ به سوال مشابهی که از یک بازی Obsidian انتظار دارید، گفت: اقرار کرد مکانیک انتخاب و نتیجه در طول بازی اشکال مختلفی دارد. این بدان معنی است که بازیکنان همیشه انتخاب های متفاوتی خواهند داشت و نتایج متفاوتی پس از مدت زمان متفاوت ظاهر می شود.

پاتل گفت: “انتخاب ها و عواقب برای بازیکن با پیشرفت در بازی آشکار می شود.” برخی از انتخاب‌ها بلافاصله اعمال می‌شوند، برخی دیگر پس از چند ساعت اثر می‌گذارند، و برخی از انتخاب‌ها را در پایان بازی می‌دانید که چگونه در آینده اجرا خواهند شد. همچنین انتخاب‌هایی وجود دارند که برای شخصیت‌ها بسیار صمیمی و تاثیرگذار هستند. انتخاب هایی که واقعاً بر وضعیت کل سکونتگاه لیوینگ لند و کل منطقه زندگی تأثیر می گذارد.

پاتل بیشتر توضیح داد و توضیح داد که انتخاب‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهند برای تأثیرگذاری بر نحوه توسعه پیوندها با شرکت‌ها و متحدان بالقوه، روی هم می‌روند.

او گفت: “ما در تلاش هستیم تا زمانی که نوبت به انتخاب می رسد، به بازیکنان وسعت و ملیله بدهیم.” “اینطور نیست که شما به پایان برسید و پایان را انتخاب کنید. پایان ها نتیجه انتخاب هایی هستند که در طول مسیر انجام می دهید. برخی از آنها بسیار صمیمی و متمرکز بر شخصیت هستند، برخی دیگر بسیار گسترده. اما مطمئناً روشی که شما انتخاب های خاصی انجام دادید یا نحوه برخورد شما با یک شخصیت خاص در اوایل بازی، زمانی که چند ساعت بعد با آن شخصیت (متحد یا دشمن) روبرو می شوید، همیشه یک لحظه وجود دارد که به شما پاداش داده می شود یا تسخیر می شوید، یا هر دو، و شخصیت یا به شما اعتماد می کند. بر اساس ترکیب انباشته‌ای از انتخاب‌هایی که تا آن لحظه انجام داده‌اید، شما چند گزینه دارید من، و شما می گویید: «من می خواهم این کار را انجام دهیم، بیایید با هم انجامش دهیم»، آنها ممکن است به برخی از کارهایی که شما انجام داده اید اشاره نکنند و بگویند: «فکر نمی کنم می‌توانم به شما اعتماد کنم، یا «فکر می‌کنم حق با شماست، بنابراین به شما فرصت می‌دهم؟»

بیشتر از آن، حرفه البته، در پایان بازی، بازیکنان “برخی انتخاب های بسیار بزرگ” خواهند داشت که بر نحوه پایان آنها تأثیر می گذارد. با این حال، پایان نیز تحت تأثیر چندین انتخاب دیگر است که در طول داستان انجام شده است.

او گفت: “انتخاب های واقعا بزرگی وجود دارد که بازیکنان در پایان انجام می دهند.” “و آنها به وضوح پیش بینی شده اند. پایان هایی که به دست می آورند نتیجه انتخاب های بسیار بزرگی است که انجام می دهند، اما همچنین نتیجه بسیاری از انتخاب های ظریفی است که در طول مسیر انجام می دهند.”

و دقیقا چقدر حرفه پاتل گفت این بازی تقریباً به اندازه RPG علمی تخیلی 2020 Obsidian خواهد بود. دنیای بیرونی لطفا برای جزئیات اینجا را ببینید.

حرفه پاییز امسال برای Xbox Series X/S و PC در دسترس خواهد بود. هنوز تاریخ انتشار مشخصی اعلام نشده است، اما اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. مایکروسافت قصد دارد تا در ماه آگوست بازی اکشن RPG را به Gamescom بیاورد، بنابراین ممکن است اطلاعات بیشتری در آنجا فاش شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید