Aowed دارای چندین پایان است


Obsidian Entertainment's پذیرفته پس از حضور در Xbox Developer_Direct '24 تأثیر زیادی گذاشت. بازیکنان می‌توانند انتظار انتخاب‌ها و عواقب را داشته باشند، اما هیچ سیستم عاشقانه یا تأیید همتا در RPG اول شخص وجود ندارد. با این حال، بازیکنان می توانند انتظار پایان های متعدد را داشته باشند.

کارگردان بازی کری پاتل در مصاحبه ای با IGN همین موضوع را تایید کرد. سازنده آن را مقایسه کرد: “پس این یک بازی Obsidian است. ما بدون چند پایان مختلف کجا خواهیم بود؟” دنیای بیرونی و Fallout: New Vegas، چندین پایان وجود دارد، پذیرفته.

پاتل در مورد انتخاب‌ها و نحوه تأثیر آن‌ها بر داستان کلی گفت که این بیشتر به بیان بازیکن مربوط می‌شود. همه کوئست‌ها «پیامدهای پایان‌ناپذیر جهان» ندارند.

“شما باید با دامنه ای به آن نزدیک شوید، هم از نظر وسعت و مکان آن نتایج و هم در ماهیت آن نتایج. برخی چیزها به نتایج شگفت انگیز اما قابل باوری نیاز دارند… اگر همه چیز همانطور که انتظار می رود پیش برود ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد.

“و در عین حال، لازم نیست هر تلاشی عواقب پایانی جهانی داشته باشد. داستان ها همچنین می توانند برای شخصیت های درگیر بسیار شخصی باشند، و این نیز اشکالی ندارد.

“من فکر می کنم نکته مهم در مورد RPG این است که از نظر لحن، نوع، دامنه و ماهیت محتوا، فضای زیادی برای گسترش وجود دارد. این بدان معنی است که بازیکنان راه های مختلفی برای گسترش تجربه خود به عنوان قهرمان بازی دارند. . دنیای بزرگی را باز می کند که در آن می توانید تجربیات مختلف زیادی پیدا کنید.”

گفته می‌شود، کسانی که یک حرکت صلح‌طلبانه خالص را ترجیح می‌دهند، ممکن است بخواهند انتظارات خود را تعدیل کنند، زیرا این امکان پذیر نیست. نکته مثبت این است که هیچ محدودیت کلاسی وجود ندارد و می توانید از انواع بیلدها از جمله پرسنل دوگانه استفاده کنید.

پذیرفته در پاییز 2024 برای Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. تفکیک گیم پلی گسترش یافته را در اینجا بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید