این یک بازی RPG است که توسط Obsidian Entertainment تولید شده است. حرفه بازی بر روی مکانیزم انتخاب ها و پیامدها تمرکز دارد که نتیجه داستان را تعیین می کند. در مصاحبه اخیر با IGN، کری پاتل، کارگردان بازی، این موضوع را گسترش داد.
به گفته آقای پاتل، حرفه شماره اسلاید پایانی “دو رقمی” خواهد بود و ترکیب با انتخاب هایی که در طول تجربه انجام می دهید تعیین می شود.
پاتل گفت: «این خیلی سخت است. «تعداد اسلایدهای پایانی دو رقمی است، و ترکیبهای احتمالی زیادی وجود دارد، این یک بازی Obsidian است، بنابراین پایان، مجموع انتخابهایی است که در طول بازی انجام میدهید، در بسیاری از محتواها، و آنچه با آن مواجه میشوید. و آنچه انجام می دهید بستگی به آنچه پیدا می کنید.
توجه به این نکته مهم است که فقط به دلیل وجود بیش از 10 اسلاید پایانی به این معنی نیست که بازی دارای 10+ پایان متفاوت است. بازیهای RPG با پایانهای متعدد و تمرکز بر مکانیک انتخاب و نتیجه، اغلب از مجموعهای از تصاویر ثابت در انتهای داستان برای جمعبندی یک طرح طولانی استفاده میکنند، با اسلایدهایی که انتخابهای بازیکن را منعکس میکنند. احتمالاً این همان چیزی است که پاتل در اینجا به آن اشاره می کند. باید دید این بازی چند پایان اصلی متفاوت خواهد داشت و این به چه معناست.
حرفه قرار است در 18 فوریه 2025 برای Xbox Series X/S و PC عرضه شود.
نویسنده: Shubhankar Parijat