اگر میخواهید به عنوان یک صلحطلب در بازیهای نقشآفرینی، عناوین مخفیانه، و سیمهای همهجانبه بازی کنید و نمیخواهید کسی را بکشید، به بازی Obsidian Entertainment مراجعه کنید. پذیرفته ممکن است برای شما مناسب نباشد. برخلاف کاشی های قبلی توسعه دهنده، دنیای بیرونیکارگردان کری پاتل به PC Gamer گفت: “این یک بازی در مورد اجرای صلح طلبان خالص نیست.”
با این حال، هر موقعیتی نیاز به پرتاب دست، طلسم یا تیغه ندارد. از آنجایی که بر اساس آن است ستون ابدیت، گزینه های دیگری در مورد بازی های نقش آفرینی رایانه ای با طیف گسترده ای وجود دارد. «بازیکنان میتوانند انتظار راهحلها و فرصتهایی را داشته باشند که از دیالوگ استفاده میکنند، شاید از واکنشپذیری در مورد شخصیتهایی که ممکن است قبلاً با آنها کمک کرده یا با آنها برخورد کردهاند، استفاده کنند.» برخی «راهحلهای مخفیانه» نیز وجود دارد، اما تمرکز کاملاً روی مبارزه است (که بدترین هم نیست، چون آزادی کامل در ساخت شخصیت وجود دارد).
در سمت روشن، پذیرفته هیچ مسیر واحدی وجود ندارد که از محیط های زیادی عبور کند. “ما یک مسیر خطی مشخص را برای بازیکنان برنامه ریزی نمی کنیم تا در آن دنیا طی کنند. بنابراین ما برای مکان های متفاوتی که ممکن است باشند، مکان های متفاوتی که ممکن است پیدا کنند، برنامه ریزی می کنیم. من سعی می کنم مکان های مختلف جالب و آنچه می توانید ببینید را توضیح دهم. از آنها.” آیا می دانید؟ شاید بازیکنان بتوانند راه حلی برای به حداقل رساندن تعداد بدن ابداع کنند.
پذیرفته در پاییز برای Xbox Series X/S و PC عرضه می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات، همراهان و موارد دیگر، تفصیل جزئیات بازی توسعه دهنده را در اینجا بررسی کنید.
نویسنده: Ravi Sinha