کارگردان Avowed در هنگام پذیرش “بسیار خوشحال” است ، اما نمی تواند معیارهای موفقیت “واقعاً محکم” را ارائه دهد


سرگرمی Obsidian متقلب ماه گذشته برای Xbox Series X/S و PC به همراه Game Pass ، به دنبال بسیاری از تأخیرها و گزارش های نامطبوع راه اندازی شد. پذیرش بحرانی بسیار قوی بود (من از هر 10 مورد از 10 مورد استفاده کردم) ، اما نه استودیو و نه مایکروسافت به روزرسانی هایی را در مورد شماره فروش یا شماره بازیکنان ارائه نکردند.

کارگردان کری پاتل فاقد “معیارهای واقعاً جامد” است ، اما او به Eurogammer فاش کرد که استودیو و استودیوهای “Xbox و Microsoft” از نتایج خوشحال هستند. “من مطمئناً بسیار خوشحالم و همه افرادی که با آنها صحبت کردم ، هم در سطح استودیو و هم در سطح Xbox و Microsoft ، از پذیرایی از بازی ما بسیار خوشحال هستند.

“اما دانستن اینکه برخی از افراد از طریق بازی به بازی های ما می آیند ، برخی از آنها در سیستم عامل های مختلف خریداری می کنند. من نمی دانم یک معیار یا شماره خاصی وجود دارد که می توانم به شما بدهم.”

با توجه به این نکته ، پاتل امیدوار است که Obsidians کارهای بیشتری را به دنیای بازی انجام دهد. این تیم گفت: “ما می خواستیم این کار را بیشتر انجام دهیم زیرا ما این دنیای شگفت انگیز را ساختیم و قدرت و حافظه عضلانی این تیم را در اطراف محتوا و گیم پلی این جهان ساختیم.”

در این میان ، چندین توسعه دهنده “به پروژه بعدی نقل مکان کرده اند”. دنیای بیرونی 2بشر پیگیری RPG بسیار تحسین شده Obsidian با بیش از 5 میلیون بازیکن ، در اواخر سال جاری برای Xbox Series X/S ، PS5 و PC منتشر می شود. تاریخ انتشار هنوز در انتظار است ، بنابراین اخبار و به روزرسانی های بیشتر را بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید