ما زیاد داریم حرفه مایکروسافت و Obsidian Entertainment که در حال حاضر در طبیعت منتشر شده اند، با نزدیک شدن به انتشار در ماه فوریه، به معرفی بیشتر RPG اکشن ادامه می دهند. در جریان پخش زنده روز 3 گیمزکام مایکروسافت، نگاهی دیگر به بازی داشتیم که شامل یک جستجوی کامل در یکی از سیاه چالهای اولیه بود.
برخی اقرار کرد نسخه ی نمایشی گیم پلی سیستم ها و مکانیک های اصلی، از پیشرفت بازی تا خلق شخصیت را به نمایش می گذارد. بسته به شرایط و اگر به اندازه کافی روی پسزمینه خود سرمایهگذاری کردهاید، بازیکنان میتوانند در پنج بررسی مختلف پسزمینه سرمایهگذاری کنند که میتوانند هر از گاهی در طول مکالمه به آنها اعتماد کنند.
از نظر پیشرفت، با بالا رفتن سطح، میتوانید روی تواناییهای مختلف که در پنج درخت مهارت مختلف توزیع شده است، سرمایهگذاری کنید. هر درخت مهارت تخصص خاص خود را دارد: رنجر، جنگنده، جادوگر، خداگونه و همراه.
در طول مکالمه، بازیکنان میتوانند در هر زمان با فشار دادن یک دکمه به گزارش مکالمه و همچنین راهنمای اطلاعات روی صفحه دسترسی داشته باشند. این است، فانتزی نهایی 16 سیستم کمتر زمان فعال.
کاوش شامل برخی از عناصر پارکور خواهد بود و احتمالاً بر طراحی سطح عمودی تمرکز خواهد داشت، اما تمرکز بر حل پازل نیز وجود خواهد داشت. گیم پلی جدید دارای انواع مختلفی از دشمنان (از جمله مینی باس اسکلت و البته باس فایت پایان نمایش)، توانایی ها، سلاح ها، غارت و البته تمرکز قابل توجهی بر انتخاب و مکانیزم نتیجه بازی است. مبارزات نیز نمایش داده خواهد شد.
برای اطلاعات بیشتر، لطفا اکران زیر را تماشا کنید.
حرفه قرار است در 11 فوریه سال آینده برای Xbox Series X/S و PC عرضه شود. تریلر جدید ویژگی های مخصوص رایانه شخصی را اینجا ببینید.
نویسنده: Shubhankar Parijat