آواتار: مرزهای پاندورا «حداقل پنج سال است که در دست ساخت است»


سال گذشته برای یوبی سافت سال نسبتاً کم اهمیتی بود. آواتار: مرزهای پاندوراتوسط Ubisoft Massive ساخته شده است تقسیم عنوان معروف جهان باز داستانی مستقل را روایت می کند که قبل از Avatar: Path of Water اتفاق می افتد.

در یک پیش نمایش جدید، GamesRadar با مدیر خلاق Magnus Jansén صحبت کرد و او فاش کرد که این پروژه حداقل پنج سال است که در حال تولید بوده است. زمان صرف ساخت یک بخش کاملاً جدید از پاندورا و ایجاد ابزارهای لازم برای زنده کردن آن بر روی آخرین نسل از کنسول و سخت‌افزار رایانه شخصی شد.» این فرآیند شامل جیمز کامرون می‌شود. این فرآیند شامل همکاری با Lightstorm Entertainment، شرکت تولیدکننده است.

“در قلب این تلاش موتور بازی ما، Snowdrop است. ما تمایل خود را برای گسترش نشان داده‌ایم، که همیشه پایه و اساس مهم همکاری مداوم ما بوده است.”

از طریق این فرآیند، Ubisoft Massive از Lightstorm و Disney آموخته است. بازیکنان فقط پرواز نمی کنند، بلکه جنگل های پاندورا غربی را کشف می کنند، “یک فضای بازی زنده و واکنشی”. علاوه بر پیشرفت کاراکترها، همزمان با پیگیری زمان و آب و هوا، در RDA نیز شرکت خواهید کرد.

آواتار: مرزهای پاندورا برای Xbox Series X/S، PS5 و PC بین ۱ آوریل ۲۰۲۳ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۴ منتشر می‌شود. گزارش ها حاکی از آن است که توسعه در “شکل خشن” بوده و احتمالاً منجر به تاخیر می شود. Ubisoft Massive اخیراً یک متخصص کسب درآمد از پروژه را استخدام کرده است. بیشتر بدانید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید