توسعه دهنده Atomic Heart قول “بهینه سازی های شگفت انگیز” را برای PS4 و Xbox One داده است


بازی هایی که به عنوان عناوین بین نسلی عرضه می شوند همیشه دارای علامت سوال هستند. همانطور که برخی از نمونه‌های ناگوار در طول سال‌ها نشان داده‌اند، تعداد زیادی از این نسخه‌ها به طور قابل‌توجهی نسبت به سخت‌افزار قدیمی‌تر تاخیر دارند.Mundfish مدتها مورد انتظار بود قلب اتمی سرانجام ماه آینده عرضه می شود و به گفته سازنده، انتظار نمی رود که تیرانداز به لیست نمونه های ذکر شده بپیوندد.

در مصاحبه اخیر با Wccftech، هنگامی که در مورد نسخه های PS4 و Xbox One این بازی از او پرسیده شد، رابرت باگراتونی، بنیانگذار و کارگردان بازی Mundfish، قول “بهینه سازی های شگفت انگیز” را برای نسل آخر کنسول ها داد و نوید توسعه “به معنای واقعی کلمه موتور را پاره کرد”. . برای “به حداکثر رساندن استفاده از تمام هسته های CPU ممکن در همه سیستم عامل ها”.

باگلاتونی گفت: «بدون شک، ما بهینه‌سازی‌های شگفت‌انگیزی انجام داده‌ایم و به معنای واقعی کلمه موتور را با یک قوطی بازکن از هم جدا کرده‌ایم تا به بازی اجازه دهیم از تمام هسته‌های CPU ممکن در هر پلتفرم حداکثر استفاده را ببرد. ما بسیاری از کدهای مهم را به رشته های ناهمزمان منتقل کردیم. کد به طور سنتی فقط روی رشته بازی در Unreal Engine اجرا می شود. این یک چالش بود و آسان نبود. اما ارزشش را داشت. من به طور ضمنی اشاره نمی کنم، اما حتی توانستم بازی را روی دستگاه 3 هسته ای اجرا کنید.”

اخیراً روی رایانه شخصی تأیید شده است که قلب اتمی از DLSS 3 پشتیبانی می‌کند و یک تریلر جدید نیز منتشر شد که اجرای تصاویر ray-traced را نشان می‌دهد.

قلب اتمی 21 فوریه برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس است. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های Mundfish برای DLC پس از عرضه برای بازی بخوانید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید