قلب اتمی از زمانی که برای اولین بار در سال 2018 معرفی شد، مدت زیادی در حال توسعه بوده است. در همین حال، تیراندازان سهم خود را از مشکلات توسعه در پشت صحنه دیده اند. البته، نه تنها اینها به تاخیرهای زیادی منجر شد، بلکه جاه طلبی توسعه دهنده Mundfish را نیز برای این پروژه تغییر داد. پیش از انتشار مورد انتظار در ماه آینده، کارگردان بازی و بنیانگذار Mundfish، Robert Bagratuni اخیراً در مورد این موانع توسعه و تأثیر آنها بر خود بازی صحبت کرد.
در مصاحبه ای با Wccftech، باگراتونی تصمیم استودیو را در حین توسعه برای “ترک برخی ایده ها” برای پروژه، از جمله “ایده های بسیار بزرگ” مانند چند نفره توضیح داد و گفت که “ایده های بزرگ” تیم توسعه جاه طلبی ها همیشه همسو نبودند. ” او افزود. واقعی”.
او گفت: «از ابتدا میخواستیم یک بازی استثنایی و منحصر به فرد بسازیم. “این در مورد داستان و ساختار بازی و همچنین بسیاری از مکانیزمها صدق میکند. تاخیر ناخواسته ما را میتوان به جوانی، جاهطلبی، نوآوری و فناوری جدید نسبت داد. حتی ایدههای بسیار بزرگی مانند بازیکن انتخاب سختی را برای کنار گذاشتن برخی از ایدهها انجام دادند. در حالی که انجام چنین انتخابی دردناک بود، اما تصمیم درستی بود. لازم نیست وقتی کاری میکنید از روندها پیروی کنید، جاهطلبیهای بزرگ ما همیشه با واقعیت همخوانی نداشتند. این یک درک دشوار بود و مجبور بودیم تنظیم شود. حداقل یک بار آن فرآیند را طی کرده باشند.»
وقتی پرسیده شد چقدر قلب اتمی در مقایسه با دیدگاه اصلی Mundfish، در طول توسعه تغییر کرد، اما باگراتونی گفت که هسته اصلی بازی دست نخورده باقی مانده است، چه از نظر داستان سرایی و چه از نظر مکانیک مبارزه.
برای کسانی که به طرح اصلی علاقه دارند قلب اتمیاو گفت، بازی اصلی دست نخورده باقی می ماند. ما از ابتدا میخواستیم داستانی خارقالعاده از پیشرفت و فناوری را تعریف کنیم که از کنترل خارج میشود و انسان در مقابل ماشین قرار میگیرد. ما روی صیقل دادن تیراندازی ها، متعادل کردن خط داستانی و ایجاد یک تجربه منحصر به فرد تمرکز کردیم. ”
قلب اتمی 21 فوریه برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه میشود. این بازی در هنگام عرضه در Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.
نویسنده: Shubhankar Parijat