جیسون کینگزلی ، مدیرعامل Rebellion ، در مورد چگونگی تحت تأثیر او از استودیوی بزرگ که می تواند مدیریت توسعه بازی را تحت تأثیر قرار دهد ، صحبت می کند. کینگزلی در گفتگو با PCGamer ، در مورد جسارت او در برخی از بازی های بزرگ که در استودیو ساخته شده بود ، که 2،000 نفر روی آنها کار می کنند ، صحبت کرد.
نکته مهمی که وی در مورد این پروژه های بزرگ به آن توجه می کند ، سطح مورد نیاز سازمان و مدیریت است. کینگزلی معتقد است که مقیاس این پروژه ها می تواند “شماره ذهن” باشد.
کینگزلی گفت: “با نگاهی به برخی از این بازی های بزرگ ، که توسط تیم عظیمی از افراد بسیار با استعداد ساخته شده است ،” چگونه می توانید بازی هایی را که 2،000 نفر روی آن کار می کنند سازماندهی کنید؟ ” “بنابراین ، فقط سطح سازمانی یک سازمان باید خرد شود. لایه هایی از سازمان وجود دارد. تولیدکنندگان وجود دارند ، منجر به وجود می شوند ، نظم و انضباط وجود دارد. اما آنها باید برخی از لایه های بالاتر از آن باشند.
“آنها باید هیجان انگیز ، هیجان انگیز و عظیم باشند زیرا هزینه زیادی دارند و بسیار زیبا هستند. اما گاهی اوقات آنها بسیار بزرگ هستند.”
زمینه افکار کینگزلی در مورد پروژه های بزرگ این است که آنها در مورد اینکه چرا استودیوها ترجیح می دهند بازی های خود را کوچک نگه دارند ، صحبت می کنند. او همچنین در مورد مخاطب در مورد عنوان شورشی که در جمعیت شناسی سن پیرتر می شود در مقایسه با حق رای دادن های معروف مانند Assassin’s Creed و Grand Theft Auto صحبت می کند.
وی گفت: “من به بعضی از بازی ها نگاه می کنم و احساس می کنم باید ، بنابراین آنها را شروع می کنم و شما به من می گویید که 10 ساعت بازی کرده اید و شما 1 ٪ از شیوه بازی را طی می کنید.” “و شما می دانید که چه می دانید ، من یک خانواده دارم ، من یک کار برای اجرای کار دارم و کارهای مختلفی دارم ، باید خانه را کمی تمیز کنم. من کاری برای انجام دادن دارم ، بنابراین فقط می توانم زمان مشخصی را به بازی های رایانه ای بدهم.”
“بنابراین آنچه من واقعاً می خواهم یک بازی است که حس موفقیت را به من می دهد و احتمال مبهم دارد که من واقعاً آن را تمام کنم. بنابراین واقعاً جالب است که بدانم واقعاً چه نوع بازی ها به پایان رسیده است و چه تعداد بازی توسط افراد از بین رفته است. من فکر می کنم این یک مطالعه جالب است.
عنوان آینده شورش یک بازی زنده ماندن علمی تخیلی است اتم سقوط انتشار PC ، PS4 ، PS5 ، Xbox One و Xbox Series X/S برای 27 مارس برنامه ریزی شده است ، اما بازی نیز در Game Pass ظاهر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نسخه PC ، به حداقل نیازهای سخت افزاری که توسط استودیو در اوایل این هفته نشان داده شده است ، مراجعه کنید.
در ضمن ، همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد اتمیبشر اگر این کافی نیست ، ویترین گیم پلی هدایت شده تریلر را در اوایل این ماه بررسی کنید.
نویسنده: Joelle Daniels