توسعه دهنده می گوید Astrobots یک بازی واقعاً بسیار بزرگ است


طبق اطلاعات اخیر، سونی و تیم Asobi در رویداد اخیر State of Play ربات اختراولین بازی پلتفرم تمام عیار برای کنسول های IP مورد علاقه طرفداران است. از زمان اعلام، جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته شده است و تیم Asobi فاش کرد که بازی شامل بیش از 80 سطح، بیش از 70 نوع دشمن جدید و موارد دیگر خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، شنیدن توضیح نیکلاس دوست، رئیس استودیوی تیم آسوبی، تعجب آور نیست: ربات اختر به عنوان یک «بازی واقعاً، واقعاً بزرگ».

در مصاحبه اخیر با Entertainment Weekly، Doucet بازی پلتفرم را به عنوان “بزرگترین بازی ساخته شده تا کنون” توصیف کرد و افزود که عنوان این بازی ” ربات اختر به این دلیل که توسعه دهندگان آن را به عنوان یک “شروع جدید” می دانند.

داوست گفت: ما می خواستیم یک بازی بزرگ بسازیم. این واقعاً در مورد بالا بردن آن، شاید چند درجه، و گفتن یک داستان بزرگ برای Astro است. ربات اختر زیرا ما این را به عنوان یک شروع جدید می بینیم. این یک بازی واقعاً بسیار بزرگ است. برای ما، من فکر می کنم این بزرگترین بازی است که تا به حال ساخته ایم. ”

در بخشی دیگر از مصاحبه، Doucet وعده تنوع گسترده ای در کلکسیون سطوح و محیط های بازی را داد و گفت: “ما می خواستیم بازیکنان هر 10 دقیقه یک تجربه جدید داشته باشند.”

در همین حال، او این بازی را یک «جشنواره پلی استیشن» توصیف کرد و گفت که از نسخه‌های ربات شخصیت‌ها و نمادهای محبوب پلی‌استیشن نیز استفاده خواهد شد. Kratos، Nathan Drake، Ratchet، PaRappa the Rapper و بسیاری دیگر که در تریلر عمومی بازی معرفی شده اند ظاهر خواهند شد.

داوست گفت: «این یک نوع محور است. “خیلی چیزهای بیشتری در راه است. ما مدتی را صرف صحبت در مورد معنای آنها برای بازی خواهیم کرد، اما قطعا یک تجدید دیدار بزرگ وجود دارد. شخصیت های زیادی از دنیای پلی استیشن از مسیر Astro عبور خواهند کرد. البته، این یک راه حل است. داستان Astro Bot، و Astro شخصیت اصلی است، اما تعداد زیادی شخصیت پلی استیشن نیز وجود دارد.

ربات اختر در تاریخ 6 سپتامبر به طور انحصاری برای PS5 منتشر خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید