از این به بعد ربات اختر، تیم توسعه دهنده Asobi بر روی تخم مرغ های عید پاک پلی استیشن تمرکز کرده است، با بیش از 150 شخصیت از دیگر فرنچایزهای پلی استیشن، علاوه بر سطوح موضوعی و آیتم های آرایشی.البته این کار قبلی همون آی پی هست. اتاق بازی Astroمعروف شده است، اما آیا میتوان انتظار داشت که این امر در آینده به یک سنت برای فرنچایز تبدیل شود؟
به گفته Nicolas Doucet، مدیر خلاق و رئیس استودیو، آینده خواهد بود Astro بازی ها لزوماً نباید از شخصیت های پلی استیشن استفاده کنند. Doucet اخیراً به VGC گفته است که از جمله آیکون پلی استیشن در بازیهای آینده است ربات اختر این در مراحل اولیه توسعه تصمیم گرفته شد و لزوماً برای تولیدات آینده مورد نیاز نیست. به گفته داوست، Astro به عنوان یک فرنچایز، تیم آسوبی “در مورد جزئیات خیلی خاص” نیست.
داوست میگوید: «زمانی که این بازی را شروع کردیم، بحث کردیم که آیا باید به پلیاستیشن تکیه کنیم یا نه. نظرات مختلفی وجود داشت، برخی مبنی بر اینکه ما باید بتوانیم بال های خود را باز کنیم و محدود نباشیم، اما واقعیت این است که ما قبلاً این کار را انجام می دادیم، اما تصمیم گرفتیم یک لایه پلی استیشن را نیز اضافه کنیم. و چرا این کار را نمی کنید؟
“این فکر ما بود. فکر نمیکنم اگر در آینده بدون پلیاستیشن ماجراجوییهای Astro-only انجام دهیم مشکلی ایجاد نمیشود. تا زمانی که عناصر اصلی و کیفیت بازیها خوب باشند. فکر میکنم هر چیزی باشد. ممکن است.”
“این یک IP بسیار منعطف است، و این یکی از چیزهایی است که من در مورد آن دوست دارم. ما به آرامی به آن نزدیک شدیم و هیچ پیشینه ای ننوشتیم. به غیر از طراحی شخصیت ها، ما زیاد به جزئیات توجه نکردیم. ما باید به طراحی شخصیت ها احترام بگذاریم.
ربات اختر قرار است در تاریخ 6 سپتامبر برای PS5 منتشر شود. این محصول با قیمت 60 دلار به فروش می رسد، هیچ ریزتراکنشی ندارد و همچنین پس از راه اندازی DLC رایگان دریافت خواهد کرد.
نویسنده: Shubhankar Parijat