توسعه دهندگان Astrobot در ابتدا یک ساختار جهان باز را در نظر گرفتند.


از این به بعد ربات اختر این بازی که قرار است اواخر سال جاری عرضه شود، وعده داده است که سطوح بسیار متنوعی داشته باشد، و توسعه دهنده Team Asobi نیز بر مقیاس بزرگ بودن بازی تاکید کرده است. با این حال، اگر شرایط کمی متفاوت بود، ممکن بود همه چیز به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

به گفته نیکلاس دوست، ربات اختر مدیر خلاق و سرپرست استودیو Team Asobi می‌گوید که در مراحل اولیه توسعه بازی، تیم به این فکر می‌کرد که آیا بازی پلتفرم را به یک تجربه جهان باز تبدیل کند یا خیر.

Doucet در مصاحبه ای با مجله EDGE (از طریق GamesRadar) فاش کرد که در نهایت تصمیم گرفته شد که ساختاری مبتنی بر سطح داشته باشد. او گفت: «زیرا این چیزی بود که بیشترین کنترل را روی تنوع بازی به ما داد.

تنوع درست است ربات اختر به نظر می رسد که آنها تاکید زیادی روی آن دارند. این بازی پلت فرم دارای بیش از 80 سطح است که چندین کهکشان مختلف را در بر می گیرد، با بیش از 70 نوع دشمن برای مبارزه، بیش از 300 ربات برای نجات، و به صورت اختیاری مراحل چالش برانگیز برای تکمیل.

ربات اختر قرار است در 6 سپتامبر برای PS5 منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید