توسعه‌دهندگان دوباره ادعا می‌کنند که نقشه Assassin's Creed Shadows «کوچک‌تر از Valhalla» است.


Assassin's Creed Shadows معاون مدیر بازی Simon Lemay-Comtois تکرار کرد که نماینده ژاپن در این بازی به اندازه مصر خواهد بود. Assassin's Creed OriginsLemay-Comptois در مصاحبه ای با VGC گفت که مقیاس تنظیمات برای هر دو بازی “تقریبا یکسان” است.البته اینجا ژاپن است Assassin's Creed Shadows کوچکتر از دنیا Assassin's Creed Valhallaاین بیانیه مشابهی را که قبلا توسط توسعه دهنده بیان شده بود، تکرار می کند.

«تقریباً همینطور است اصل و نسب، به عبارت دیگر، والهالا Lemay-Comtois گفت: از نظر قلمرو، ژاپن دارای مناطق دریایی است. مناطق دریایی در اطراف ژاپن وجود دارد، [Odyssey’s] یونان است [which was] نصفش آبه ژاپن اینطوری نیست. دریاچه بیوا یک دریاچه بسیار بزرگ با خط ساحلی است، [the map’s] اندازه تقریبی اصل و نسب. ”

آقای Lemay Comtois، Assassin's Creed Shadowsژاپن با مصر متفاوت خواهد بود. Assassin's Creed Originsبه دلیل موقعیت مکانی آن، زمین عمدتاً مسطح بود. از طرفی ژاپن همه جا کوه و دره دارد.

Lemay-Comtois گفت: “ژاپن کوهستانی است، با تعداد زیادی قله و دره کوچک، و چیزی که من با تیمی که ژاپن را جستجو کردند این بود که بیشتر چیزهای جالب در دره ها هستند.” معبدهای بزرگی بر روی قله‌های برخی کوه‌ها وجود دارد، اما در بیشتر قسمت‌ها آن‌ها بوته‌های بسیار شیب‌دار و تسخیرناپذیری هستند که دلیلی برای عبور از آن‌ها وجود ندارد.

داستان بازی در قرن شانزدهم می‌گذرد و تمرکز اصلی آن بر مرکز ژاپن است. این به استودیو اجازه داد تا تمرکز خود را محدود کند و ابتدا بفهمد که بازی به چه مساحت زمین نیاز دارد.

«داستان‌هایی که ما روی آنها تمرکز می‌کنیم عمدتاً روی ژاپن مرکزی متمرکز شده‌اند و ما قصد نداریم به تمام ژاپن گسترش دهیم، بنابراین ایده‌ای تقریبی از مناطقی داشتیم که می‌خواستیم پوشش دهیم.»

این بازی همچنین دارای چندین قلعه ژاپنی است. این به این دلیل است که این قلعه یکی از چشمگیرترین بناهای زمان خود است. به گفته Lemay-Comtois، برای استودیو مهم بود که طراحی و چیدمان وفادار باشد.

“چیز مهمی در کیوتو اتفاق خواهد افتاد، اتفاق مهمی در اوزاکا، آزوچی رخ خواهد داد. ما به این مکان ها نیاز داریم. چقدر می توانیم به این قلعه ها وفادار باشیم؟ آنها بسیار جالب هستند. به همین دلیل است که ما آن قلعه ها را می سازیم. آنها ردپای بسیار بزرگی از خود به جای می گذارند. ” او گفت.

“و برای اینکه سفر بین قلعه ها واقعی و مانند یک ماجراجویی به نظر برسد، و برای اینکه مجبور نباشیم برای رسیدن از یک قلعه به قلعه دیگر مجبور به سوار شدن به مدت چهار روز نباشیم، می خواستیم به چند دنیا بین قلعه ها نیاز داشته باشیم.

“توسعه کمی دشوار است، اما در نهایت توانستیم در انواع شهرها و قلعه هایی که می خواستیم نمایندگی کنیم، جای پایی داشته باشیم و این اندازه نقشه جهانی ما را توجیه می کرد. تبدیل شوید.”

Assassin's Creed Shadows قرار است در 15 نوامبر برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود. حتماً جزئیات نسخه Collector's بازی را نیز بررسی کنید.



نویسنده: Joelle Daniels

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید