Assassin's Creed Shadows دارای یک سیستم نورپردازی کاملاً پویا، قلاب گیره دار مبتنی بر فیزیکی است.


در همین حال Assassin's Creed Shadows این یک RPG اکشن جهان باز است. اودیسه و والهالا، همچنین تاکید بیشتری بر مخفی کاری و پارکور، با قهرمان جدید، Naoe وجود دارد. کارگردان بازی چارلز بنوا به IGN گفت که تیم می‌خواهد هسته اصلی بازی را حفظ کند. قاتلان عقیده، به طور خاص “Hidden Blades، Assassinations, and Staying Hidden.”

“چیزی که بیش از همه باعث درخشش من می شود این است قاتلان عقیده، واقعاً یک تیغ پنهان است، ترور، قادر به پنهان ماندن است. این هسته ای است که ما می خواهیم حفظ کنیم.آنچه برای حرکت رو به جلو لازم است [was to make it] این رویکرد کمی مدرن تر به نظر می رسد. ”

در نتیجه، تیم یک سیستم روشنایی کاملاً پویا را اجرا کرد. سایه ها ایده آل هستند زیرا Naoe را نامرئی می کنند و می توان لامپ ها و سایر منابع نور را به نفع تاریکی از بین برد. این ممکن است شامل برداشتن حامل لامپ نیز باشد. کسانی که رویکرد کمتر تشنه به خون را ترجیح می دهند باید توجه داشته باشند، زیرا می توانید گزینه ناک اوت غیر کشنده را باز کنید.

یکی دیگر از عناصر قابل توجه سیستم پارکور است. جاناتان دومونت، مدیر خلاقیت، می‌گوید: «پارکور همیشه نماد و محور تجربیات مخفی کاری بوده است، زیرا آنها دست به دست هم می‌دهند. Naoe همچنین دارای یک قلاب گیره است، اما آن نیز خطرناک است. “این همه بر اساس فیزیک است، بنابراین گاهی اوقات هنگام استفاده از آن چیزهای کمی غیرمحتمل رخ می دهد. استفاده از آن نیز خطرناک است، اما ترور نیز ممکن است.”

این بازی در تاریخ 15 نوامبر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC منتشر خواهد شد. Assassin's Creed Shadows بازیکنان می توانند به طور یکپارچه بین Naoe و Yasuke جابجا شوند، که دومی سبک بازی هک اند اسلش بیشتری را ارائه می دهد.در مقیاس مشابه است Assassin's Creed Origins، با این حال، تیم “نسبت مقیاس واقعی” را برای محیط زیست انتخاب کرد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید