Armored Core 6 یک “چالش سخت” را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و باس فایت ها “بسیار پویا” خواهند بود.


پس از گذراندن نزدیک به شش ماه برای ارائه مجموعه ای از عناوین عالی Soulslike، FromSoftware سرانجام به سری اکشن مکانیکی خود بازگشته است.هسته زرهی.Armored Core 6: Rubicon Fireدر حالی که از چند جنبه کلیدی با آنچه که به عنوان تجربه کلاسیک شناخته شده است متفاوت است، هنوز برخی از فلسفه های طراحی را که توسعه دهندگان به شدت با آنها مرتبط هستند حفظ کرده است.

مثلا،هسته زرهی 6این شبیه به روح نیست، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که یک بازی چالش برانگیز باشد. در یکی از پخش‌های اخیر Tapei Game Show، تهیه‌کننده یاسوتاکا اوگورا گفت که این بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا با استفاده از مجموعه‌ای از گزینه‌های موجود، به سفارشی‌سازی ماشین‌های خود و “غلبه بر مشکلات” توجه زیادی داشته باشند. گفت که برای تشویق شما به یافتن بهترین راه طراحی شده است.

اوگورا گفت: “با این بازی، مثل همیشه، ما سخت کار کرده ایم تا بازی ایجاد کنیم که چالش سختی برای بازیکن ایجاد کند، و من مطمئن هستم که به آن دست یافته ایم.” رویکرد ما به این مشکل.هسته زرهی 6کمی متفاوت از عناوین دیگر.هسته زرهییک سری ترکیبی از قطعات برای سفارشی کردن مکانیزم یک بازیکن است. این هسته اصلی عنوان است و تنظیم این قسمت کلید غلبه بر سختی بازی است. همراه با سیستم عمل، این مهمترین نکته است. ما یک بازی طراحی کرده‌ایم که به شما برای استفاده از مناسب‌ترین اقدامات در هر موقعیت برای غلبه بر مشکلات و دستیابی به حس موفقیت پاداش می‌دهد. ”

در همین حال، با تکرار اظهارات مشابه قبلی توسط FromSoftware، Ogura ادامه داد: هسته زرهی 6همانطور که از یک بازی جدید توسعه یافته توسط این استودیو انتظار دارید، باس فایت ها بار دیگر به عنوان “برجسته” این تجربه عمل می کنند.

مبارزه با شخصیت‌های مختلف رئیس همیشه یکی از نکات برجسته این سری بوده است، و ما سعی کرده‌ایم با استفاده از بسیاری از تکنیک‌های مشابه که در گذشته موفق بوده‌اند، آن را در اینجا حفظ کنیم. حرکات دشمنان شما برای به دست آوردن آن اطلاعات کوچک و دانستن زمان حمله و بهترین عملکرد، و قطعاً در این بازی نیز صادق است. ما مطمئن هستیم که همه کاربران از باس‌ها لذت خواهند برد.”

او اضافه کرد که مبارزه با رئیسهسته زرهی 6حرکات تهاجمی و حملات دشمنان مکانیکی نیز آن را بسیار پویاتر از عناوین گذشته FromSoftware می کند و مبارزه را ترکیبی از نبردهای نزدیک و دوربرد می کند.

Ogura توضیح می دهد: “با استفاده از mecha، هم شخصیت بازیکن و هم شخصیت های دشمن حرکات بسیار پویا دارند.” Dinomist به عنوان ربات تنها با تهاجمی حرکات آنها مطابقت دارد. به ویژه، فاصله حمله اغلب از نزدیک به طولانی و بالعکس تغییر می کند. از این نظر، اکشن پویا این صحنه های نبرد کار بسیار خوبی در تنش نگه داشتن بازیکنان می کند. “

Armored Core 6: Rubicon Fireقرار است اواخر امسال برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید