Armored Core 6: Fires of Rubicon یک بازی از نوع Soulsborne نیست


تازه فاش شد Armored Core 6: Rubicon Fire در The Game Awards 2022، رئیس FromSoftware، Hideki Miyazaki و کارگردان Masaru Yamamura جزئیات جدیدی را در اختیار IGN قرار دادند. آنها تایید کردند که هیچ جهان باز یا پیوندی با عناوین قبلی وجود ندارد. علاوه بر این، نبردهای مکانیکی چالش برانگیز وجود دارد، اگرچه سختی آن بسته به ماموریت، نوع دشمن و نحوه مونتاژ مکانیک متفاوت است.

بنابراین احتمالاً تعجب آور نیست که بدانید هدف این بازی گیم پلی به سبک Soulsborne نیست. میازاکی گفت: “نه، ما تلاش آگاهانه ای برای هدایت آن به سمت گیم پلی بیشتر از نوع Soulsborne انجام نداده ایم. ابتدا اجازه دهید شفاف سازی کنیم.”

«جهت ضروری این است [Armored Core 6] این بود که به عقب برگردیم و به مفهوم اصلی نگاه کنیم هسته زرهی و چه چیزی این سریال را بسیار خاص کرده است. بنابراین ما می‌خواستیم جنبه مونتاژ را در نظر بگیریم و مکانیک‌ها (AC) را بسازیم و سفارشی کنیم تا بتوانیم سطح بالایی از کنترل دقیق روی ماشین‌هایی که ساخته‌ایم داشته باشیم. بنابراین ما می خواستیم این دو مفهوم اصلی را در یک محیط مدرن بازبینی کنیم.

و البته، این بدان معناست که دانش و تجربه از توسعه اخیر بازی و استفاده از آن دانش در توسعه بازی است. [Armored Core 6]، و همراه با مفاهیم اصلی آنها مورد بازبینی قرار خواهند گرفت هسته زرهیبنابراین من فکر می کنم بخشی از نیروی محرکه واقعی، یا حداقل جذابیت این پروژه برای من، همین جنبه مونتاژ است. من فکر می کنم که بتوانیم آزادانه mecha را مونتاژ و سفارشی کنیم چیزی است که ما به آن اهمیت زیادی می دهیم. هسته زرهی.

و وقتی صحبت از تم های مکانیکی و مکانیکی به میان می آید، همه چیز مربوط به سطح بالایی از آزادی است که با تنظیم هر قسمت به دست می آورید و این که چگونه بر ویژگی های مکانیک در گیم پلی و در مبارزات واقعی تأثیر می گذارد. من فکر می کنم این کمی آزادتر از تعویض زره و دنده، آزادی زیادی در اینجا وجود دارد، دیدن این جلوه ها در بازی، بخشی از ساختن جهان، و بخشی از انتخاب بازیکن، کاری که می توانید انجام دهید این است هسته زرهی خاص “

یامامورا قبلاً گیم پلی بازی را با آنها به اشتراک گذاشته است سکیرو: سایه ها دو بار می میرند، به بازیکنان این امکان را می دهد که سفارشی سازی بیشتری انجام دهند تا اینکه به یک سبک بچسبند. او اضافه کرد: سکیرو“من فکر می کنم که ماهیت نبرد در هر دو عنوان یکسان است، مانند تهاجمی، تغییرات سرعت و نبردهای اکشن. شما می توانید تعادل خود را بشکنید و ضربه ای انتقادی ایجاد کنید که آسیب زیادی وارد می کند.

این نقطه شروع تغییرات سرعت آهسته و سریع در نبرد است که وقتی با درگیری های دوربرد و نبردهای غوغا از فاصله نزدیک ترکیب شود، دشمن و ماشین هایش را مجبور به درگیری شدید با یکدیگر می کند و منجر به نبرد تهاجمی تر و پویاتر می شود. ایجاد شده، فقط مکانیک ها می توانند شرکت کنند.

به نظر مبهم شبیه مکانیک های ضد می باشد، اما آقای یامامورا گفت: “به جای اینکه آن را مکانیک ضد بخوانم، می خواهم بر دلیل ادامه حمله تاکید کنم. احساس ما این است که این یک جریان خوب رفت و برگشتی در نبرد ایجاد می کند. . هسته زرهی 6. . ”

Armored Core 6: Rubicon Fire در حال حاضر برای PS4، PS5، Xbox Series X/S، Xbox One و PC در حال توسعه است. این بازی در سال 2023 منتشر خواهد شد و هنوز تاریخ انتشار آن تایید نشده است. همچنین دارای یک حالت رقابتی است (در ادامه در مورد چند نفره بیشتر توضیح داده شده)، اما تمرکز روی داستان تک نفره است. برای جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی در ماه های آینده دوباره بررسی کنید.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید