تمرکز مجدد بر روی بازیهای مبتنی بر رایانه شخصی، بخش مهمی از تلاشهای شخص اول ایکس باکس در سالهای اخیر بوده است. ژوئن گذشته، به عنوان بخشی از آن فشار، مایکروسافت و توسعه دهنده Oxide Interactive موارد زیر را اعلام کردند: آرا: تاریخ ناگفته، تمدن– عنوان استراتژی بزرگ مبتنی بر نوبت الهام گرفته شده است. ما آن را دوباره در ارائه دیروز افتتاحیه شبانه گیمزکام دیدیم.
طرفداران زیرژانر استراتژی 4X با ویژگی های بسیار متنوع آرا: تاریخ ناگفته انجام می دهند. نقشهها پویا هستند و در بیومهای مختلف تنظیم شدهاند و به بازیکنان اجازه میدهند تا بهعنوان چندین ملت و رهبران مختلف بازی کنند. تریلر گیم پلی ساخت ساختمان های مختلف، زحمت ساکنان، تلاش های دیپلماتیک (هم ناموفق و هم ناموفق) و موارد دیگر را به نمایش می گذارد. تریلر گیم پلی بازی را در زیر ببینید.
از سوی دیگر، مایکروسافت نیز به این موضوع اعتراف کرده است آرا: تاریخ ناگفته سال آینده برای PC منتشر خواهد شد. به نظر می رسد سال 2024 سالی پر از عرضه های فرست پارتی ایکس باکس باشد. Senua’s Saga: Hellblade 2، Towerborne، Microsoft Flight Simulator 2024، و پذیرفته آن نیز در خط لوله است.
نویسنده: Shubhankar Parijat