Amnesia: مشکل Bunker با آخرین به روز رسانی شوکه می شود


بازی Frictional به‌روزرسانی بزرگ جدیدی را منتشر کرده است. فراموشی: پناهگاه، بسیاری از ویژگی های جدید را به ارمغان می آورد. برخی از ویژگی‌های جدیدی که به عنوان بخشی از به‌روزرسانی هالووین به بازی اضافه می‌شوند را در تریلر زیر مشاهده کنید.

این به روز رسانی در ابتدا در ماه سپتامبر اعلام شد و دارای یک حالت سختی جدید بود. این حالت که حالت Shellshocked نام دارد، با کاهش تعداد مکان های پنهان شدن بازیکنان، سختی بازی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این شامل دفتر اداری نیز می شود، اما اکنون درها از چوب ساخته شده اند و امنیت آنها را کاهش می دهد.

حالت Shellshocked همچنین دارای یک تصادفی ساز است که مکان آیتم ها و خطرات مختلف بازی را به هم می زند. این به روز رسانی به بازیکنان این امکان را می دهد که بدون داشتن یک تفنگ دستی اولیه، بازی جدیدی از بازی ترسناک را شروع کنند.

فراموشی: پناهگاه در ماه ژوئن منتشر خواهد شد و برای PC، PS4، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود. بررسی ما را برای جزئیات بیشتر بخوانید.

یادداشت‌های وصله به‌روزرسانی یادداشت‌های فراموشی: The Bunker Halloween

عمومی

  • دو حالت بازی جدید اضافه شد: حالت شلیک شوک و حالت سفارشی. اینها شامل ویژگی های جدید زیر است:
  • رفتار تعقیبی جدید که غیرقابل پیش بینی بودن را افزایش می دهد
  • سیستم فیوز زیرسطحی
  • نسخه هاردکور نظام سلامت
  • اجساد تصادفی و برچسب های سگ
  • مکان قفسه تصادفی
  • هفت تیر در یکی از کمدها قرار دارد و از ابتدا قابل استفاده نیست
  • کاهش اتاق ایمن
  • درب انبار سوخت با قفل کد پین قفل می شود.
  • بازی در موجودی متوقف نمی شود
  • دستاوردهای جدید برای تکمیل بازی در حالت های جدید بازی
  • سیستم جدید پس انداز (صرفه جویی در هزینه سوخت، بدون صرفه جویی)
  • بیش از 30 تنظیمات برای تطبیق تجربه بازی شما به دلخواه شما
  • Training Grounds اضافه شد، نقشه جدیدی که پس از یک بار تکمیل بازی از منوی اصلی قابل دسترسی است.
  • اضافه شدن پشتیبانی از 120 FPS در رایانه.

بهبود گیم پلی

  • تصادفی سازی منابع و پایه بهبود یافته.
  • چالش برخوردهای تیراندازان را افزایش داد.
  • موقعیت شروع Shotgunner در بازی های متوالی تصادفی شد.
  • ظروف چوبی مانند جعبه ها و بشکه ها اکنون در صورت شکستن منابع تصادفی تولید می کنند.
  • برچسب های سگ در کنار اجساد در سلول های زندان اضافه شد.
  • موش ها در هاب اکنون از ابتدا در بازی های متوالی فعال هستند.
  • تله‌های موجود در هاب اکنون در بین بازی‌های متوالی تصادفی شده‌اند.
  • رویداد تله موش اسکریپت شده در تعمیر و نگهداری مداوم بازی حذف شد.
  • آسیب سقوط بازیکن را باطل می کند.
  • افزایش سرعت خزیدن هنگام آسیب دیدگی.
  • افزایش آسیب گاز در حالت سخت.

اصلاحات دیگر

  • رفع اشکالی که می‌توانست باعث ناپدید شدن اسلات‌های ذخیره شود.
  • تنظیمات کیفیت ذرات اضافه شده که بر شعله‌ور شدن، گاز، آتش و ذرات/نارنجک‌ها تأثیر می‌گذارد.
  • مشکلی که در آن بازیکنان ممکن بود پشت یک ژنراتور گیر کنند، برطرف شد.
  • رفع مشکلی که در آن شعله مشعل روی سکوهای خاصی وجود نداشت.
  • مشکلی که در آن بازیکنان می‌توانستند در حالت Charge Lantern هنگام حرکت بین نقشه‌ها قفل شوند، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن ممکن بود دست بازیکن پس از پخش یک انیمیشن کات سین به هم نخورد، برطرف شد.
  • افکت های برجسته آیتم اکنون به درستی روی اقلام گوشتی کار می کند.
  • مشکلی که در آن رد خون بازیکنان به درستی تولید نمی‌شد، برطرف شد.
  • مشکلی که در آن چرخش سیلندر تفنگ نادرست بود برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن نکاتی در مورد نحوه استفاده از سوخت ظاهر می شد در حالی که نباید.
  • حل مشکلی که در آن مواردی که در دست راست نگه داشته می‌شوند پس از شارژ کردن فانوس در سراسر صفحه حرکت می‌کنند.
  • دوربین دیگر هنگام خلع سلاح یک تله به یک نقطه تصادفی نمی چرخد.
  • رفع مشکلی که در آن کاراکترهای برخی از نام‌ها در تیتراژ پایانی وجود نداشتند.
  • رفع مشکل کشتار در دفتر سرپرست زندان.
  • برای جلوگیری از مسدود شدن مسیر بازیکن، اندازه برخورددهنده استاکر را در هنگام آسیب کاهش داد.
  • ماه دیگر در سرزمین No Man’s در برخی از سکوها رو به زوال نیست.
  • چندین نمونه از اقلام پیکاپ شناور رفع شد.
  • مشکل قتل عام را در راهروی خارج از اتاق استراحت در اتاق سرباز برطرف کرد.
  • حفره های ثابت در هندسه در طول تعمیر و نگهداری.
  • پرش روی میز در Manage دیگر باعث ناپدید شدن وسایل داخل اتاق نمی شود.
  • مشکلی که در آن دست چپ هنگام تجهیز برخی موارد به درستی نشان نمی داد، برطرف شد.
  • انیمیشن های سبک تر اکنون در هنگام استفاده از بمب های سوختی و مشعل ها به درستی هماهنگ می شوند.
  • سه پایه نقاشی در اتاق Delisle اکنون به درستی برخورد می کند.
  • جعبه های بزرگ در تونل ها اکنون از بافت درست استفاده می کنند.
  • یک تابلوی عجیب و غریب را در نزدیکی تابلوی منتهی به محله افسری تعمیر کرد.
  • چندین مورد که استالکرها ممکن است گیر کنند، رفع شد.
  • فعال کردن سوئیچ پاور root اکنون هنگام خروج و بازگشت به نقشه حالت خود را حفظ می کند.
  • هنگام تلاش برای استفاده از Medkit و Bandages هنگامی که سلامت کامل است، پیام اضافه شد.
  • مشکل رندر با ذرات ضربه ای Woodshot برطرف شد.
  • جعبه های بزرگ با دسته های طناب اکنون به درستی می شکنند.
  • انفجار نارنجک اکنون می تواند بر نهادهای بیشتری تأثیر بگذارد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن جعبه‌هایی که دسترسی به تونل‌ها را مسدود می‌کردند ممکن بود گیر کنند.
  • موانع نامرئی را هنگام ورود به میدان حذف کرد.
  • انیمیشن Stalker بهبود یافته هنگام گرفتن بازیکنان در بالای نردبان.
  • بافت قفل جعبه بهبود یافته است. پیدا کردنش باید راحت تر باشه
  • رفع مشکلی که در آن استالکرها می‌توانستند بازیکنان را قبل از اینکه بتوانند از داخل یک سوراخ تعقیب کنند، شروع کنند.
  • تجهیز یک قوطی سوخت از موجودی دیگر باعث نمی شود که قوطی سوخت در مرکز صفحه قاب ظاهر شود.
  • مشکلی که در آن مهمات تفنگ ساچمه‌ای در فهرست موجودی در هنگام بارگذاری تفنگ ساچمه‌ای ثبت نمی‌شد، برطرف شد.
  • مشکلات متعددی را که در آن متن در نسبت‌های تصویری خاص در خارج از صفحه نمایش داده می‌شد، رفع شد.
  • رفع رفتار ناسازگار هنگام شکستن جعبه های کوچک.
  • جعبه های بزرگ و درهای چوبی را دیگر نمی توان با هفت تیر از بین برد.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید