Amnesia: توسعه دهندگان Bunker می خواهند از وحشت دوری کنند


Developer Frictional Games فاش کرده است که در حال بررسی گسترش تنوع بازی ها و کاهش بازی های ترسناک در نتیجه است. استودیو به 80.lv گفت: «ما می‌خواهیم بیشتر روی ویژگی‌های احساسی دیگر تمرکز کنیم.

توماس گریپ، مدیر خلاق بازی Frictional Games می‌گوید: «همه بازی‌های ما به نوعی ترسناک بوده‌اند، اما چیزی که واقعاً در تلاش هستیم انجام دهیم این است که نوعی غوطه‌وری قابل بازی داشته باشیم.» ما می خواهیم به بازیکنان نوعی فانتزی همه جانبه ارائه دهیم. [World War 1] سربازانی که در پناهگاه‌ها و روبات‌های رها شده در کف اقیانوس به دام افتاده‌اند.

بازی‌های ترسناک طبیعتاً احساسات را به منصه ظهور می‌رسانند. بازی‌ها واقعاً در این کار خوب هستند.

بازی های اصطکاکی به خاطر بازی های ترسناک خود معروف هستند. فراموشی: فرود تاریک، سوماو اخیراً فراموشی: پناهگاه. گریپ گفت که استودیو می خواهد به جای استفاده از ایده های اصلی برای بازی های ترسناک، مانند مفهوم آگاهی در فیلم، احساسات دیگر را نیز کشف کند. سوما.

گریپ گفت: «فکر می‌کنم پروژه‌های آینده کمتر درباره عناصر ترسناک و بیشتر درباره عناصر احساسی دیگر باشد. من معتقدم که این بازی‌ها همچنان مانند بازی‌های اصطکاکی خواهند بود.

آخرین نسخه بازی Frictional Games فراموشی: پناهگاه، در ژوئن منتشر شد. در بررسی ما از این بازی، متوجه شدیم که این بهترین ورودی است. فراموشی سری از زمان فراموشی: فرود تاریکبه لطف طراحی محیطی و استفاده از مکانیک و استفاده از تاریکی.

فراموشی: پناهگاه برای PC، PS4، Xbox One و Xbox Series X/S موجود است.



نویسنده: Shunal Doke

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید