«Fallout» آمازون پرایم در 16 روز به 65 میلیون بیننده رسید


افتادن موفقیت بزرگی برای آمازون پرایم بود، اما موفقیت این نمایش همچنین منجر به افزایش فروش و تعداد بازیکنان برای Bethesda شد. افتادن بازی هفته گذشته گزارش شد که این سریال در اولین هفته کامل بیش از 5 میلیون بار دیده شده است که در مجموع بیش از 2.5 میلیارد ساعت تماشا شده است. آخرین ارقام اکنون فاش شده است.

این موضوع تایید شده است. افتادن این برنامه در 16 روز اول نمایش بیش از 65 میلیون بیننده داشت. طبق Deadline، این دومین بازدید 16 روزه از یک نمایش آمازون پرایم و بیشترین بازدید از آن زمان است. ارباب حلقه ها: حلقه قدرت در سال 2022.

در بازه زمانی 16 روزه، افتادن همچنین پربیننده‌ترین برنامه آمازون پرایم در بین 18 تا 34 سال است که 60 درصد از بینندگان آن را از خارج از ایالات متحده می‌آیند، که آن را به پربیننده‌ترین عنوان این پلتفرم در سراسر جهان تبدیل می‌کند. فرانسه، بریتانیا، و برزیل به طور خاص تعداد قابل توجهی را جذب کردند.

کمی بیش از یک هفته بعد افتادن پس از پخش، آمازون اعلام کرد که فصل دوم به طور رسمی برای تولید آزاد شده است.





نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید