ژانر وحشت بقا دوباره در حال افزایش است و THQ Nordic فرصت عالی را برای بازگرداندن یکی از موفقیت های اولیه این ژانر دید.تنها در تاریکی. بازسازی آینده داستان بازی اصلی نوید یک تجربه اصلی بقا-ترسناک را می دهد که طرفداران این سبک عاشق آن خواهند شد، اما دقیقاً چگونه به حلقه های گیم پلی تبدیل می شود؟
در مصاحبه اخیر با GamingBolt، آندریاس اشمیدکر، سازنده Associate THQ Nordic گفت:تنها در تاریکیهدف آن “توزیع یکنواخت ستون های کلاسیک وحشت بقا” است: مبارزه، اکتشاف، پازل، و داستان. با این حال، با انجام این کار، بازی “تمایل سبک تری به کاوش و معماها دارد” و به گفته Schmiedecker، اگرچه مبارزه “تمرکز اصلی بازی نیست”، اما همچنان “سخت و شدید” است.
در مورد اکتشاف و معماها به ویژه، Schmeidecker گفت که این هدف را برای بازیکنان تعیین می کند که “دلستو را کاوش کنند، ساکنان آن را ملاقات کنند، کلیدها و سرنخ ها را پیدا کنند و به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بودند” دسترسی پیدا کنند. از سوی دیگر، کسانی که میخواهند بازی چالش را در آن جبهه آسان کند، میتوانند کمک بیشتری دریافت کنند.
“ما معتقدیم که جنبه “خانه خالی از سکنه” وجود دارد تنها در تاریکی اشمایدکر گفت: این خنده دار و خاص است. بنابراین کاوش در دلچتو، ملاقات با ساکنان آن، یافتن کلیدها و سرنخها، و دستیابی به مناطقی که قبلاً غیرقابل دسترس بودهاند، نقش مهمی در این تجربه ایفا خواهند کرد. راه خود را در اطراف عمارت، که بسیاری از بازیکنان از آن لذت خواهند برد. ما نمیخواهیم این محدودیت برای بازیکنانی باشد که از گذراندن بازی کمی سریعتر لذت میبرند، به همین دلیل است که ما در مورد پازلها و ناوبری کمک بیشتری ارائه میکنیم، این مقدار است. اطلاعاتی که میتوانید روی نقشه پیدا کنید، میزان اطلاعاتی که در پازل به دست میآورید، بر تعداد نکات و قابلیت کشف نقاط تعامل تأثیر میگذارد.»
در طول مصاحبه، Schmeidecker همچنین در مورد هر یک با GamingBolt صحبت کرد.تنها در تاریکیدو شخصیت اصلی یک کمپین 6 تا 10 ساعته خواهند داشت و بازی در زمان راه اندازی دارای حالت عملکرد 60 فریم بر ثانیه خواهد بود.تهیه کننده همچنین گفت که THQ Nordicتنها در تاریکیاین فرنچایز «در درازمدت» ادامه خواهد داشت و برنامههایی برای در نظر گرفتن دنبالهها بسته به میزان استقبال از احیای آینده ادامه خواهد داشت.
تنها در تاریکیدر 25 اکتبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC در دسترس است. مصاحبه کامل با اشمایدکر را بخوانید.
نویسنده: Shubhankar Parijat