کارگردان می گوید موسیقی «Alan Wake 2» به سطح بعدی ارتقا یافته است.


Remedy Entertainment سابقه قوی در زمینه موسیقی و طراحی صوتی برای انتشارات خود دارد. آلن ویک ۲ طبیعتاً از این نظر بالاست. و به گفته سازنده، این دنباله ترسناک بقا ناامید کننده نیست.

در مصاحبه اخیر با MP1st، در پاسخ به این سوال که Remedy چگونه به موسیقی نزدیک می شود، گفت: آلن ویک ۲ در مقایسه با بازی اول، کارگردان بازی کایل لوری بیان کرد که هدف اصلی تیم “ایجاد پاسخ احساسی” از طریق استفاده از موسیقی است.لوری تمایلی به افشای بسیاری از جزئیات نداشت، اما راه حل این است آلن ویک ۲ موسیقی خود را به “سطح بعدی” ببرید.

او گفت: “من فکر می کنم موسیقی در طول بازی Remedy مهم بود.” “که در آلن ویک 1 یک سکانس در پایان قسمت بود که شبیه موسیقی مجاز بود.همین امر صدق می کند شکاف کوانتمی.به وضوح در آنجاست کنترل، که دارای پیچ و خم زیرسیگاری بود و سعی می کرد از موسیقی به شکلی جالب به غیر از موسیقی استفاده کند. ما سعی می کنیم یک واکنش عاطفی را برانگیزیم و قطعاً همینطور است. آلن ویک ۲. من در مورد آنچه که این بازی از نظر موسیقی برای بازیکنان در نظر گرفته است صحبت نمی کنم، اما چیزهای فوق العاده ای دارد. من می گویم ما آن را به سطح بعدی رساندیم. ”

Remedy اخیراً ویدیویی از پشت صحنه منتشر کرده است که در آن نحوه رویکرد استودیو به طراحی صدا و موسیقی را برجسته کرده است. آلن ویک ۲. اینجا را بررسی کن.

آلن ویک ۲ ‘ در 27 اکتبر برای PS5، Xbox Series X/S و PC منتشر خواهد شد.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید