تاد هاوارد می گوید: «ما روی یافتن راه هایی برای افزایش تولید متمرکز شده ایم


بازی‌های RPG Bethesa معمولاً تجربه‌های بزرگی هستند که بازیکنان در نهایت سال‌ها در آن بازی می‌کنند. بسیاری از آن ها به دلیل طول عمر آنها است، اما همچنین به این واقعیت که انتشار جدید در این مجموعه ها زمان زیادی می برد. زمان بیرون آمدن است. مثلا، طومارهای بزرگ ۶ ما به تازگی تولید در مقیاس کامل را در سال گذشته شروع کردیم. اسکایریم جشن سیزدهمین سالگرد. از سوی دیگر، افتادن با توجه به موفقیت برنامه تلویزیونی، فروش و نامزدی بتسدا به طور ناگهانی افزایش یافت. افتادن در گیمینگ، حداقل چند سال دیگر وارد خط اصلی بعدی این سری می شود.

همانطور که ممکن است تصور کنید، استودیو Bethesda Game به شدت از این وقفه طولانی آگاه است، همانطور که طرفداران این سری‌ها، و در مصاحبه اخیر با Kinda Funny Games، تاد هاوارد گفته است که استودیو مطمئن می‌شود که بازی‌ها در دستان درستی هستند. وی اظهار داشت که در حال بررسی راه هایی برای انتشار به موقع آن است. سرعت بیشتر.

“زمان زیادی طول می کشد، بنابراین یکی از چیزهایی که ما در اینجا روی آن تمرکز می کنیم، بدیهی است که مطمئن شویم بهترین کیفیت است، اما همچنین راه هایی برای افزایش تولید پیدا کنیم.” او گفت (از طریق VGC). “چون ما هم نمی‌خواهیم آنقدر صبر کنیم، درست است؟ این هرگز برنامه ما نبوده است، اما می‌خواهیم مطمئن شویم که درست است.”

Bethesda ممکن است با شرکای خارجی همکاری کند افتادن اسپین آفی شبیه به عنوان تحسین شده Obsidian در سال 2010 Fallout: New Vegasهاوارد قبل از شروع به صحبت در مورد همکاری بتسدا و آمازون فقط گفت: “من فکر می کنم ما همیشه این گفتگوها را داشته ایم.” افتادن برنامه ها و مطالب آینده سقوط 76.

در طول مصاحبه، هاوارد همچنین به نظر می رسید که بتسدا دو برنامه اعلام نشده دارد. افتادن پروژه ی در حال انجام. بیشتر بدانید.

جالب اینجاست که گزارش‌های اخیر همچنین حاکی از آن است که مایکروسافت به دنبال راه‌هایی برای تسریع روند تولید محصول بعدی خود است. افتادن تا حد امکان در فضای باز بازی کنید.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید