343 Industries کار روی “پروژه کاملاً جدید” را اعلام کرد


هاله بی نهایت این موفقیتی نبود که 343 Industries و مایکروسافت به آن امیدوار بودند، اما به نظر می رسد که استودیو آماده پایان دادن به پشتیبانی از شوتر است. یا حداقل شروع به برداشتن اولین گام ها در این فرآیند، 343 صنایع اعلام کرده است.که هاله بی نهایت ما دیگر فصل های جدید را ارائه نخواهیم کرد، در عوض از یک مدل عملیاتی استفاده می کنیم.

بنابراین، این به چه معناست برای برنامه‌های آینده 343 Industries؟ خب، همانطور که ممکن است حدس زده باشید، به گفته مدیر ارشد انجمن جان یونیسک، توسعه‌دهنده تمرکز خود را بر روی بازی‌های جدید در حال توسعه متمرکز کرده است. در جریان پخش زنده اخیر انجمن تأیید شد.

ما یک تیم اختصاصی داریم که برای پشتیبانی کار می کند هاله بی نهایت ما به ارائه محتوای جدید ادامه خواهیم داد، اما البته تیم‌های دیگری نیز داریم که در آینده شتاب می‌دهند و روی پروژه‌های کاملاً جدید کار می‌کنند.» “اینجا غذای زیادی هست.”

ژانویه گذشته، در میان اخراج های گسترده، گزارش شد که 343 صنایع فقط دکمه تنظیم مجدد را زده اند. به عنوان بخشی از این، گفته می شود که استودیو موتور داخلی Slipspace خود را بازنشسته کرده و از Unreal Engine 5 برای توسعه پروژه های آینده استفاده کرده است. اخیراً، پروفایل های LinkedIn از کارمندان فعلی و سابق 343 Industries نیز پیشنهاد می کند که توسعه دهنده ایده های جدیدی دارد. سلام بازی در حال ساخت با Unreal Engine 5.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید