اسکیت Developer Full Circle قسمت دیگری از مجموعه خاطرات توسعه دهندگان را منتشر کرده است که از ماه جولای شروع شده است. این ویدیوی اخیر عمدتاً بر موارد زیر تمرکز دارد: اسکیتگیم پلی و محیط آن به نام Saint-Vansterdam.
مطالب مرتبط: اسکیت جدید رایگان است تا «بهترین بازی ممکن» باشد
با توجه به توسعه دهندگان مختلف ویدیو، آنها در حال «بازسازی» و بازسازی پایه و اساس بازی هستند و «فناوری جدید» را به کمال میرسانند تا حس متفاوتی نسبت به دیگر نوشتههای گذشته داشته باشد.[feeling] مورد علاقه اسکیتاین شامل پیشرفتهایی در تمام زمینههای مربوط به ترفندها، ترفندهای تلنگر، خرد کردن، برگرداندن و غیره میشود که همه به نوعی بهروزرسانی شدهاند. برای مثال، بازیکنان اکنون میتوانند در حین آسیاب کردن، تکیه داده و بدون خروج از ریل، حرکت را تغییر دهند.
توسعه دهندگان همچنین توضیح دادند که هواداران هنگام پیاده شدن از اسکیت بورد خود چه انتظاراتی می توانند داشته باشند. او خاطرنشان کرد که تمرکز فعلی آنها بر این است که چگونه فرصت های سرگرم کننده بیشتری ایجاد کنند در حالی که نیستند. این بدان معنی است که بازیکنان می توانند به گونه ای صعود کنند که گویی در داخل هستند. قاتلان عقیده بازی برای رسیدن به ارتفاعات جدید. این تیم همچنین در مورد اینکه چگونه فرآیند ضبط حرکت بهبود یافته است تا “سبک” بیشتری در بازی وجود داشته باشد، صحبت کردند.
برای سنت وانستردام، یک محیط جدید در مرکز شهر در شهر ساخته می شود. Full Circle گفت که این یک “محیط در حال تکامل” است، نه یک شهر ساکن. امید آنها رشد شهرها در طول زمان و گنجاندن عمودهای بسیاری در جهان است تا بازیکنان بتوانند دائماً ترفندها و مکانهای جدیدی را کشف کنند و به گنجاندن “مناطق منحصر به فرد” که معنای معنیداری دارند اشاره کردند.
مرتبط: ثبتنامهای آزمون Skateplay با نشان دادن گیمپلی اولیه توسط EA آغاز میشود
پست The Skate Developer Talks About Gameplay Innovations & Evolving World اولین بار در ComingSoon.net ظاهر شد.
نویسنده: Anthony Nash