به گفته جاش ساویر، مدیر طراحی Obsidian، بازی های کوچکتر نیز برای استودیوهای بزرگ بازی های ویدیویی مناسب هستند. در پاسخ به پست جریس دیانینگانا از Cliffhanger Games در پلتفرم رسانههای اجتماعی، او میگوید که انجام این کار میتواند از جهات مختلفی مفید باشد.
به گفته ساویر، یکی از مزایای کار بر روی بازی های کوچکتر این است که استودیوها می توانند جابجایی کارکنان را که اغلب در پروژه های بزرگ رخ می دهد، به حداقل برسانند. توسعه دهندگان در هنگام کار بر روی پروژه های بزرگی که چندین سال طول می کشد کمتر دچار فرسودگی می شوند.
Dianingana همچنین در مورد ایده کار استودیوهای AAA بر روی بازی های کوچکتر صحبت کرد، نه تنها تنوع بازی های منتشر شده را افزایش داد، بلکه به همان استودیوها اجازه داد تا روی بازی های بیشتری کار کنند و آنها را بیشتر منتشر کنند. می گوید که چنین خواهد شد.
میچ دایر از WB Games Montreal نیز به پست Dianingana پاسخ داد و گفت: “بازی های AA توسط تیم های AAA با بودجه AAA احتمالا منجر به بهترین بازی های تمام دوران خواهد شد.”
ای کاش یک استودیوی بزرگ AAA داشتند "ساختن" (منتشر نشده) بازی های کوچکتر (مثلاً 2 سال)
سعی می کنم تنوع بیشتری را تجربه کنم.
بازی های بیشتری را بیشتر با همان شرکت منتشر کنید
خیلی خوب است که تمرکز ذهنی روی چیزهای دیگر داشته باشید.
همه چیز نباید اینطور باشد "بزرگ" pic.twitter.com/2YkIfNMi22— جریس دیانینگانا | بازی Cliffhanger (@JeryceDia) 23 نوامبر 2023
بدیهی است که این یک نظر مغرضانه است، اما من هنوز فکر می کنم که این مورد است. "آ" بازی ها می توانند این کار را انجام دهند. مدیران اجرایی اغلب به نظرات توسعه دهندگان در مورد این موضوع اهمیت نمی دهند، اما یک نکته مثبت در حفظ کارکنان وجود دارد (ادامه دارد). https://t.co/CkTRUzDK4f
– جاش سایر (@jesawyer) 24 نوامبر 2023
بازی های AA با بودجه AAA توسط تیم های AAA احتمالا منجر به بهترین بازی های تمام دوران خواهد شد.
– میچ دایر (@MitchyD) 24 نوامبر 2023
نویسنده: Shunal Doke