در مصاحبه ای در PAX West، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، اعتراف کرد که طبق گزارش Eurogamer، شرکت تصمیمات ضعیفی در آوردن بازی به ایکس باکس گرفته است. بازی های کلیدی که اسپنسر در مصاحبه به آنها اشاره کرد، بودند سرنوشتاین بازی توسط استودیویی ساخته شده است که قبلاً روی یکی از فرنچایزهای اصلی بازی های مایکروسافت کار می کرد. هاله.
اسپنسر در مصاحبه ای گفت که “نمیفهمد” گیم پلی بازی اول. سرنوشت بازی، و تنها با انتشار اول بود که همه چیز برای او خوب پیش رفت. سرنوشت گسترش، خانه گرگ ها.
اسپنسر در ادامه توضیح داد: «من برخی از بدترین تصمیمها را رد کردهام… منظورم این است که برخی از بدترین تصمیمهای انتخاب بازی را گرفتهام. “نکته خنده دار این است که وقتی تیم به سراغ ردموند و الکس ریگووپولوس رفتند، او یک بازی پیشنهاد کرد که در آن می توانید یک گیتار پلاستیکی بسازید، آن را به یک کنسول وصل کنید و آهنگی را بفروشید که در آن سیمون را با این گیتار می نوازید. اما من فکر کردم، آیا واقعاً فکر میکنید که کار میکند؟
مرجع قهرمان گیتار در طول داستان، اسپنسر خندید و در مورد موفقیت این عنوان در هنگام انتشار بر روی PS2 صحبت کرد. و او گفت که روی اشتباهاتش فکر نمی کند یا از این تصمیمات پشیمان نیست.
او گفت: «من از آن دسته ای نیستم که پشیمان شوم. شاید تقصیر من باشد، اما بازیهای زیادی را پشت سر گذاشتم. […] اما من سعی می کنم در مورد کاری که انجام می دهیم مثبت و مثبت باشم. ”
در اوایل سال جاری، اسپنسر گفت که بستن برخی از استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت، از جمله Arkane Austin و Tango Gameworks، “تصمیم دشواری” بود که به نفع یک “کسب و کار پایدار” گرفته شد. این استودیوها برای توسعه بازی هایی مانند: طعمه، هایفای راش، و شر درونی سری.
در ماه ژوئن، اسپنسر علاقه خود را برای آوردن بازی های ایکس باکس به پلتفرم های دیگر پس از موفقیت نسخه های چند پلت فرم ایکس باکس ابراز کرد. دریای دزد و Hifi rush.
نویسنده: Joelle Daniels