و Starfield: Shattered Space و Diablo 4: Vesel of Hatredما شاهد چندین بازی اصلی مایکروسافت بودیم که در سال جاری توسعه یافته بودند، اما به وضوح افزودن بسط های بزرگ به بازی ها پس از انتشار چیزی است که این شرکت با آن مخالف است. اما آیا این چیزی است که به طور منظم می بینیم؟
فیل اسپنسر، مدیر عامل مایکروسافت گیمینگ، در مصاحبه با Game File به این موضوع اشاره کرد و گفت که توسعه برنامه های توسعه پس از راه اندازی به هیچ وجه یک “اجباری از بالا به پایین” برای همه استودیوهای شخص اول نیست و او بیشتر به این کار علاقه دارد. بیش از هر چیز دیگری گفتم این یک چیز نیست. ما نمی خواهیم بازی را گسترش دهیم تا احساس “دستکاری” کنیم و در عوض ارزش واقعی را به تجربه بزرگتر اضافه کنیم.
“این واقعاً به سازندگان بستگی دارد.” [regarding] او گفت: “آنها برای داستان خود چه برنامه ای دارند؟” “من فکر می کنم این یک راه عالی برای ما برای استخدام مجدد بازیکنانی است که ممکن است ترک کنند.
“من گسترش دستکاری را دوست ندارم. من می خواهم که یک دیدگاه منحصر به فرد داشته باشد. من نمی خواهم که مثلاً سطح سومی باشد که قبل از راه اندازی قطع شود.”
اسپنسر اضافه کرد که همانطور که در بالا ذکر شد، هر نسخه هنوز یک تجربه یادگیری است. فضای متلاشی شدهدر اوایل سال جاری منتشر شد و نظرات دو قطبی را با انتقادات به دلیل نداشتن ویژگیهای جدید منتشر کرد. جالب اینجاست که طبق گفته اسپنسر، در پاسخ به این انتقادات، کارگردان تاد هاوارد تصمیم گرفت که ترکیب بازی باگی (که اوایل امسال به صورت رایگان به بازی اضافه شد) قابل توجه تر باشد .
او گفت: «اما ما همیشه در حال یادگیری هستیم. “من و تاد داشتیم در موردش صحبت می کردیم فضایی متلاشی شده میدان ستاره بازیای است که من ساعتها روی آن وقت گذاشتهام و واقعاً دوستش دارم، اما آنها در طول سال ویژگیهایی را اضافه کردهاند و سپس آن را گسترش دادهاند.
“من فکر می کنم برخی از بازخوردها در مورد برنامه افزودنی این است که “ما ویژگی های بیشتری می خواستیم.”
با این حال، در نهایت، اسپنسر گفت که همه عناوین شخص اول ایکس باکس لزوماً گسترش نمییابند.
“من فکر میکنم که ما سعی میکنیم بین تلاشهای توسعه و تاثیر توسعهها تعادل برقرار کنیم. و فکر میکنم همیشه تعادلی در مدیریت ماهانه بازی وجود دارد. اما هر بازی توسعهدهندهای انجام نمیدهد.”
نویسنده: Shubhankar Parijat