توسعه دهنده Windblown در مورد مکانیک مرگ ناگهانی و تغییرات احتمالی صحبت می کند


حرکت دوقلو وزش باد در حال حاضر برای رایانه شخصی از طریق Steam Early Access در دسترس است، و با 89 درصد از 3221 (و تعداد زیاد) نظرات کاربران مثبت، شروع مناسبی دارد. با این حال، هنوز چیزهایی برای بهبود وجود دارد، مانند مرگ ناگهانی. این مکانیک که به صورت Co-op موجود است، با شکست دادن 10 دشمن و احیای هم تیمی های کشته شده، به بازیکنان زنده وظایفی را انجام می دهد، اما این یک مشکل در باس فایت ها است.

توسعه‌دهندگان می‌دانند که این یک “نقطه بحث مهم برای جامعه” است و “در بررسی نحوه تکرار و بهبود ویژگی بسیار دقت می‌کنند.” همچنین هدف این ویژگی را توضیح می‌دهد، از اینکه مرگ یک متحد تأثیر قابل‌توجهی داشته باشد تا ایجاد حس استراتژیک‌تر بازی Co-op و انتخاب بقای تیم به‌جای انباشتن DPS.

در حالی که نسخه فعلی مرگ ناگهانی را حذف نمی کند، Motion Twin موافق است که “برای برخی افراد خشن و شاید حتی ناعادلانه است.” به این ترتیب، این شرکت می‌خواهد این یک “لحظه حماسی باشد که در آن بازگرداندن یک هم تیمی یک نقطه اوج واقعی به نظر می‌رسد.” ما هنوز نمی دانیم که این چگونه کار خواهد کرد، بنابراین برای جزئیات بیشتر در هفته های آینده با ما همراه باشید.

وزش باد دسترسی زودهنگام 5 بیوم و 12 سلاح را ارائه می دهد. برنامه‌هایی برای اضافه کردن موارد دیگر وجود دارد، اما تیم توسعه‌دهنده همچنین بر روی چیزهای اضافی، پوسته‌ها، انواع دشمن، کویفیش، ویژگی‌های کیفیت زندگی و فرهنگ Vortex تمرکز دارد.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید