WB Games می‌گوید روی Mortal Kombat، Hogwarts Legacy، Game of Thrones و Batman تمرکز کرده است.


سال 2024 یک سال فاجعه بار برای بازی های WB بوده است. Suicide Squad: Kill the Justice League آنقدر شکست خورد که شرکت 200 میلیون دلار ضرر کرد. multiversus عملکرد شرکت ضعیف بود و 100 میلیون دلار اضافی را متحمل شد. جای تعجب نیست که در پی این شکست‌های بزرگ، WB Games اکنون عقب نشسته است و تلاش می‌کند تا روی برخی از فرنچایزهای اصلی تمرکز کند که امیدوار است در آینده شاهد موفقیت‌های بزرگ‌تری باشد.

بر اساس گزارشی از IGN، دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت برادران وارنر دیسکاور، در تماس اخیر با درآمد سه ماهه اخیر، عقب‌نشینی‌های ذکر شده را تایید کرد و گفت که در حالی که تولید در آینده کاهش می‌یابد، این شرکت به کار روی سری 4-4 ادامه خواهد داد. عناصر کلیدی این شرکت گفت که قصد دارد بر دو فرنچایز “واقعا قوی” خود تمرکز کند. پایگاه طرفداران از میراث هاگوارتز، مورتال کامبت، بازی تاج و تخت، و DC- بتمن مخصوصا مثل آقای زاسلاو.

ما بدترین زمان‌ها را گذرانده‌ایم و صنعت بازی در موقعیت خوبی قرار نگرفته است. اما ما چهار بازی داریم که واقعا قوی هستند و طرفداران واقعی دارند که آن را دوست دارند. ما تمرکز می‌کنیم. در درجه اول در مورد چهار چیز.” “ما تلاش برای انتشار 10، 12، 15، 20 بازی مختلف را متوقف خواهیم کرد. ما فکر می کنیم اکنون یک فرصت واقعی برای تمرکز بر پایدارتر کردن تجارت بازی ها وجود دارد. Masu.

ما چهار فرنچایز بازی قوی و سودآور با طرفداران وفادار در سراسر جهان داریم. میراث هاگوارتز، مورتال کامبت، بازی تاج و تختمخصوصا DC بتمن. ما تلاش‌های توسعه خود را بر روی این امتیازات اصلی متمرکز می‌کنیم و با استودیوهای مستقر برای بهبود میزان موفقیت خود کار می‌کنیم. ”

و بتمن: آرکام توسعه دهنده Rocksteady Studios عقب مانده بود Suicide Squad: Kill the Justice League، انتخاب شده توسط Zaslav بتمن قطعا شنیدن نام «استودیوی اثبات شده» جالب است، به خصوص در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه Rocksteady در نظر دارد به بازی‌های تک‌نفره بازگردد و این استودیو کار روی بازی‌های جدید را آغاز می‌کند. بتمن بازی

این در حالی است که روز گذشته ساخت یک دنباله به طور رسمی اعلام شد. میراث هاگوارتز در حال توسعه است، اما در گزارش های قبلی، نسخه قطعی میراث هاگوارتز همچنین در حال تولید است و انتظار می رود در سال 2025 با 10 تا 15 ساعت محتوای جدید منتشر شود.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید