Warhammer 40,000: Space Marines 2 – Patch 4.1 Nerf Extreme Spawn و Active Weapon Buffs


پس از بازگشت به پچ 4.0 Warhammer 40,000: Space Marins 2Saber Interactive به روز رسانی جدیدی را برای رفع همین مشکل منتشر کرده است. به طور خاص، تغییرات متعددی به همراه نظرات کارگردان بازی، دیمیتری گریگورنکو، برای گرایش بیشتر به فانتزی قدرتمند بازی انجام شد.

در عملیات های قبلی، میزان تخم ریزی دشمنان Extremis افزایش یافت. با این حال، مشکلات حداقل، متوسط، و اساسی به سطوح قبل از پچ 4.0 بازگشت، در حالی که نرخ تخم ریزی Ruthless “به طور قابل توجهی” کاهش یافت. سلاح هایی مانند Auto Bolt Rifle، Heavy Bolt Rifle، Bolt Sniper Rifle و Heavy Bolter نیز آسیب بیشتری در عملیات وارد می کنند.

کسانی که سختی جدید “Lethal” را بازی می کنند، می توانند نفس راحتی بکشند، زیرا مکانیک “تشکیل سخت” که برای به دست آوردن مجدد زره نیاز به اعدام دشمنان نزدیک به متحدان داشت، از بین رفته است. لطفاً یادداشت های پچ زیر را برای جزئیات بیشتر بررسی کنید.

برای اعمال بهتر به‌روزرسانی‌های متعادل، Saber قصد دارد در اوایل سال 2025 یک سرور آزمایشی عمومی را برای آزمایش تغییرات عمده قبل از پخش زنده راه‌اندازی کند. منتظر اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ های خاص در ماه های آینده باشید.

Patch Notes 4.1

گیم پلی و تنظیمات تعادل – حالت عملیات

مدیر هوش مصنوعی و دشمن تخم ریزی می کنند

DG: در اینجا استدلال قبل از پچ 4.0 است: زمانی که بازی در ماه سپتامبر منتشر شد، نرخ برد در سختی Ruthless حدود 60% بود. چند هفته بعد، دیدیم که با تغییرات ایجاد شده توسط پچ 3.0، نرخ برد یکسان به بیش از 80 درصد افزایش یافت و بازخوردهای زیادی دریافت کردیم مبنی بر اینکه بازی در حداکثر سختی (حتی در بالاترین درجه سختی) بسیار آسان می شود. تا. زمان).

در پچ 4.0، به جای بازگشت به حفظ سلامت دشمن، هدف ما تنظیم تخم ریزی دشمن برای افزایش تعداد کل دشمنان بود. متأسفانه، این نیز بر مشکلات آسان تر تأثیر گذاشت.

برای مثال، نرخ برد در آسان‌ترین سختی از 95% به 93% از پچ 4.0 کاهش یافته است. این ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما اعداد همه چیز نیستند. بازخورد شما به وضوح نشان داده است که بازی در سختی های پایین تر شدیدتر و استرس زاتر می شود، که هدف ما این نبود. همانطور که شخصاً در مصاحبه‌ها تاکید کردم، Space Marines 2 تماماً در مورد قدرت فانتزی است و پچ 4.0 تأثیر منفی روی بسیاری از افراد داشت.

بنابراین، ما این تغییرات را پس می زنیم. نرخ تخم ریزی شدید دشمن در سختی های حداقل، متوسط ​​و اساسی به سطح پیش از پچ 4.0 باز می گردد و در سختی های Ruthless به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. انتظار می‌رود که این کار بین سختی و «آسانی» بازی در زمان عرضه متعادل شود. این در پچ 3.0 تغییر کرد.

سختی حداقل، متوسط ​​و منصفانه:

  • نرخ تخم ریزی دشمن افراطی برای مطابقت با سطوح قبل از پچ 4.0 کاهش یافت

سختی بی رحمانه:

  • به طور قابل توجهی میزان ظاهر دشمنان Extremis را کاهش داد.

سلاح (فقط حالت عملیات)

DG: ما می خواستیم برای مدتی به House Bolter بپردازیم زیرا آنها در تمام مشکلات عملکرد ضعیفی دارند. این بازخورد مکرر از سوی بسیاری از شما است و داده‌های ما تأیید می‌کند که به پیشرفت‌هایی در کل نیاز است. افزایش خسارت بر این اساس است که کدام کلاس ها به چه نوع سلاح هایی دسترسی دارند و چگونه پیچ با سایر گزینه های موجود رقابت می کند.

  • Autobolt Rifle -> خسارت 20% افزایش یافته است
  • تفنگ پیچ -> خسارت 10٪ افزایش یافته است
  • تفنگ پیچ سنگین -> خسارت 15 درصد افزایش یافته است
  • تفنگ استالکر بولت -> میزان خسارت 10 درصد افزایش یافته است.
  • Marksman Bolt Carbine -> خسارت 10% افزایش یافت
  • کاربین بولت محقق -> خسارت 10 درصد افزایش یافت
  • Bolt Sniper Rifle -> خسارت 12.5% ​​افزایش یافته است
  • Bolt Carbine -> خسارت 15% افزایش یافت
  • Oculus Bolt Carbine -> خسارت 15% افزایش یافت
  • Heavy Bolter -> خسارت 5% افزایش یافت

دشواری

Ruthless: زره بازیکنان را 10 درصد افزایش می دهد

DG: به دنبال بازخورد شما، ما تا حدی تغییرات مربوط به وصله قبلی در سختی Ruthless را برگردانیم. با وصله 4.1، ما امیدواریم که بتوانیم مصالحه خوبی بین سختی آسان Ruthless پس از Patch 3.0 و احساس آن پس از Patch 4.0 هفته گذشته پیدا کنیم.

دلیل کاهش هفته گذشته به این دلیل است که متوجه شدم نرخ برد Ruthless از Patch 3.0 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این به این دلیل است که دشمنان Minoris دیگر کل میله‌های زرهی را با حملات حذف نمی‌کنند و آسیب‌های AI دامنه‌دار در سراسر صفحه عصبی شده است. قابلیت بازسازی زره ​​با مقابله با حملات معمولی Minori اضافه شده است.

ویرایش: حتی اگر یادداشت‌های پچ قبلی به کاهش سختی «واقعی» اشاره کردند، این تغییر به اشتباه از به‌روزرسانی قبلی حذف شد و به‌عنوان بخشی از پچ این هفته بازگردانده شد.

کشنده: سیستم “Tight Formation” حذف خواهد شد

DG: اول و مهمتر از همه، اجازه دهید روشن کنیم که چرا این مکانیک را معرفی می کنیم. همانطور که روی اضافه کردن یک سطح دشواری جدید کار می کردیم، می خواستیم مطمئن شویم که این چالش جدید معنادار و جالب است. با “Tight Formation” هدف ما افزودن لایه جدیدی از چالش به ماهرترین بازیکنان با افزودن پیشرفت افقی و همچنین عمودی (یعنی قدرتمندتر ( آسیب بیشتر به دشمنان) بود. این بازی در مورد یک فانتزی قدرت و دشمنی است که توسط ده ها حمله غوغا نابود شده است. بنابراین چالش ها باید از منابع دیگری می آمد.

این سیستم همچنین به عنوان اولین گام برای معرفی اصلاح‌کننده‌های منفی و مثبت گیم‌پلی در آینده طراحی شد. این برای بازیکنان World War Z آشنا خواهد بود، اما بازخورد به ما نشان داده است که نیاز غوغا بیش از حد محدود کننده به نظر می رسد. کلاس هایی مانند Assault و Vanguard به ویژه جریمه می شوند، زیرا برای بازی موثر به درجاتی از آزادی حرکت نیاز دارند.

در نتیجه، سیستم را به طور کامل حذف می کنیم و تا زمانی که اصلاح کننده ها آماده شوند، به توسعه آنها ادامه می دهیم. پس از عرضه وصله 4.1 به نظارت بر بازخورد شما ادامه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که سختی مرگبار به‌طور مناسبی چالش‌برانگیز و ارزشمند است.

A.I.

DG: بازخوردی که ما مکرراً دیده‌ایم این است که متحدان هوش مصنوعی گاهی اوقات ممکن است احساس مفیدی نداشته باشند. ما قبلاً رفتار متحدان را در پچ 3.0 بهبود بخشیده‌ایم، و امیدواریم این مزاحم اضافی به بازیکنان انفرادی کمک کند تا عملیات خود را تکمیل کنند.

  • ربات ها 30 درصد بیشتر به باس ها آسیب می زنند.

DG: مبارزه با جانوران اغلب به عنوان منبع ناامیدی گزارش می شود. علاوه بر تغییرات مدیر هوش مصنوعی، ما همچنین برخی از اثربخشی سپرها را حذف می کنیم تا آنها را کمتر خسته کنند.

  • Zoanthrope: خنک شدن تبادل سپر با یک جفت دیگر Zoanthrope 10٪ افزایش می یابد.

اصلاحات و تکنیک های رایج

  • رفع اشکالی که در آن فاصله رول کمتر از قبل بود.

DG: این احتمالاً تأثیرگذارترین و آزاردهنده ترین نتیجه پچ 4.0 بود. اگرچه فریم های i یکسان بودند، اما تفاوت در فاصله باعث شد تا در مقایسه با حملات دوربرد، کارایی بسیار کمتری داشته باشند. با رفع این باگ، باید متوجه پیشرفت قابل توجهی در مبارزه با دشمنان و باس‌های دوربرد شوید.

  • هنگام باز کردن قفل برچسب‌های پاداش در سختی مرگبار، یک اشکال برطرف شد.
  • رفع خرابی و بهبود پایداری کلی.



نویسنده: Ravi Sinha

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید