Warhammer 40,000: Space Marins 2 فصل دوم به طور رسمی با عملیات های مارک دار، “خروج”، سختی مرگبار، سلاح های جدید و موارد دیگر در حال اجرا است. آخرین تریلر تهدیدهای جدیدی را که تفنگداران فضایی باید با آن روبرو شوند را ببینید.
پس از اتمام، بازیکنان به کاداک باز می گردند و هیروفانت بیوتان را با توپخانه سنگین شکست می دهند. به عنوان بزرگترین دشمن Tyranid در بازی، آنها تهدید قابل توجهی هستند، اما می توانند حتی در سختی مرگبار چالش بیشتری باشند. وقتی فعال باشد، مقدار مهمات پر شده برای هر بازیکن محدود خواهد بود و زره فقط در صورتی پر میشود که در نزدیکی هم تیمیاش یک پایاندهنده انجام دهد.
علاوه بر این، دشمنان Majoris خشمگین می شوند و آنها را قوی تر می کند و می توانند آسیب بیشتری وارد کنند. با این حال، اگر موفق شوید، لوازم آرایشی جدیدی کسب خواهید کرد. این بهروزرسانی همچنین یک حالت عکس برای عملیاتها (فقط در حالت انفرادی موجود است)، علاقهمندان به امتیازات حملهای به نام Chainsword، Power Fist و Combat Knife و غیره اضافه میکند. برخی از یادداشت های پچ را در زیر و جزئیات بیشتر را در اینجا بررسی کنید.
Warhammer 40,000: Space Marins 2 موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. ما اخیراً به نقطه عطف جدیدی از 4.5 میلیون بازیکن رسیده ایم. بررسی را بررسی کنید که در آن ما به آن نمره 9 از 10 دادیم.
Patch Notes 4.0 – محتوای جدید برای مدیریت!
تنظیمات بازی و تعادل
کهن الگوی غوغا
- مدت زمان مناسب پنجره جداسازی برای سلاح های شمشیربازی مانند سلاح های متعادل است، اما از اولین فریم انیمیشن پری شروع می شود.
پارک مجاورت
- امتیازات حمله شمشیر زنجیری، Power Fist و Combat Knife اکنون به میزان قابل توجهی آسیب بیشتری وارد می کنند.
اسکن اولیه Auspex
- خسارت پاداش به باس ها 30 درصد کاهش می یابد.
شارژ ملتا
- خسارت روسا 70 درصد کاهش می یابد.
PvE کارگردان دشمن
- تخم ریزی بیکار تنظیم شده.
- انواع دشمن درون امواج دیگر تصادفی نیستند، اما انواع دشمن بین امواج اکنون بزرگتر شده اند.
- دشمنان افراطی اکنون می توانند با دشمنان اضافی تولید کنند.
سختی:
- بی رحم: محدودیتی برای پر کردن جعبه مهمات برای هر بازیکن وجود دارد.
- بی رحم: زره بازیکن 20 درصد کاهش می یابد.
- قابل توجه: زره بازیکنان 10٪ کاهش یافته است
یادداشت از طرف توسعه دهنده:
با Patch 3، ما متوجه شدیم که حالتهای Ops، به ویژه Chaos Operations، قبل از Patch 3 بسیار سادهتر بودند، بنابراین در مقایسه با آنچه در زمان انتشار بودند، هنوز هم بسیار آسانتر هستند ، من فکر می کنم حالت فعلی عملکرد کمی بیش از حد آسان است.
به طور کلی، این تغییرات حالت عملکرد را دشوارتر می کند، اما اندازه گیری میزان آن دشوار است. ما به نظارت بر این تغییرات و تعادل مجدد حالتهای عملکرد خود ادامه خواهیم داد. این آخرین تغییر نیست ”
PVP
- افزایش تاخیر بین پیام های گوینده در PvP.
- در PvP، Vanguard’s Grapnel Launcher انیمیشن شروع کوتاه تری دارد.
- مشکلی که در آن Power Fist در PvP با حملات شارژ کوتاه آسیب زیادی وارد میکرد، برطرف شد.
A.I.
- Enemy Evasion: در سراسر جهان شکست ناپذیری کامل را در حرکات فرار دشمن با مقاومت قوی در برابر آسیب غوغا جایگزین کرد.
- روبریک تفنگداران دریایی با بولت تفنگ: حداکثر فاصله تله پورت در هنگام جداسازی اندکی کاهش می یابد.
سفارشی سازی
- گزینه های دیگر برای سفارشی کردن رنگ های Chaos:
- رنگ های سوم: سبز سوتک، آبی لردهای شب، سبز گارد مرگ، قرمز خورنه.
- رنگ برگردان: سبز سوتک، قرمز خورنه.
- رنگها: رنگ طلایی Liberator به پالتهای رنگ اصلی و ثانویه پیشفرض اضافه شد.
- بسیاری از مشکلات مربوط به نمایش رنگی برطرف شده است و اطلاعات باید دقیق تر باشد (Mechanicus Standard Grey، Ushabti Bone، Phoenician Purple، The Fang، Iron Hands Steel، Retributor Armor).
- برگردان ها: برگردان جدید Chaos Faction به شانه راست اضافه شد.
سطح
- Vox Liberatis – Daemonhost: ریسپاون ها را تا آخرین محراب در عرصه نهایی غیرفعال می کند.
اصلاحات کلی
- رفع اشکالی که در آن امتیاز Assault “Ascension” میتوانست مالک را بکشد.
- رفع اشکالی که در آن امتیاز تک تیرانداز “Target Shot” همیشه در برخی موارد کار نمی کند.
- مشکلی که در آن استفاده از یک بلوک باعث لغو انیمیشنهای ناخواسته در Bulwark میشد و حمله آن را سریعتر میکرد، برطرف شد.
- مشکلی که در آن امتیاز تیم تاکتیکی «هدفگیری نزدیک» به درستی راهاندازی نمیشد، برطرف شد.
- مشکلی که در آن امتیاز تاکتیکی “Radiating Impact” به درستی راهاندازی نمیشد، برطرف شد.
- مشکلی را برطرف کرد که در آن خنکسازی برای امتیاز تک تیرانداز «پروتکل نگهبان» به درستی کار نمیکرد.
- مشکل قطع شدن صدا پس از تغییر تنظیمات بلندگو برطرف شد.
- رفع برخی مشکلات در نسخه آزمایشی.
- چندین مشکل را که باعث از بین رفتن سیوها می شد، رفع کرد.
- توضیحات برای پاداش Thunderhammer “Rewards of Patience” اکنون نسبت به اثر واقعی آن دقیق تر است (بخش “در موارد زیر 30٪ سلامت” اضافه شده است).
- بسیاری از اصلاحات و بهبودهای جزئی UI.
- بسیاری از اصلاحات و بهبودهای جزئی انیمیشن.
- رفع بومی سازی
فن آوری
- رفع خرابی و بهبود پایداری کلی.
- چندین مشکل اتصال که باعث قطع ارتباط بازیکنان شده بود، رفع شد.
- عملکرد کمی بهبود یافته است.
- مشکلی که در آن کنترلرها هنگام فعال بودن ورودی Steam کار نمیکردند، برطرف شد.
رندر کردن بهبودها
- بهبودها و اصلاحات کلی
نویسنده: Ravi Sinha