Saber تعاملی Warhammer 40,000: Space Marins 2 خوب عمل کرد، بیش از 2 میلیون واحد فروخت و باعث شد پروژههای آینده را مجدداً ارزیابی کنیم (برای بهتر شدن). چندین ویژگی و محتوای جدید در دست ساخت هستند، از جمله اواخر این ماه، اما توسعهدهنده فاش کرده است که حالت PvEvP در کتابهای برنامهریزی وجود ندارد.
در حال حاضر تیراندازهای سوم شخص PvE را در کمپین ها و عملیات ها و PvP را از طریق میدان های جنگی Battle Barge و Eternal War ارائه می کنند. پس چرا سعی نکنید این دو را با هم ترکیب کنید، در مصاحبه ای با MP1st، کارگردان بازی، دیمیتری گریگورنکو، گفت که اگرچه PvPvE “جام مقدس” طراحی بازی است، “هیچ برنامه ای برای آن وجود ندارد.” “PvPvE جام مقدس طراحی بازی است. بسیاری از استودیوها در تلاش برای یافتن آن هستند و بسیاری در حال شکست هستند. حقیقت این است که این یک کار بسیار بسیار دشوار است.”
دلیل اصلی چیست؟ تعادل روی کاغذ عالی به نظر میرسد، اما وقتی آن را امتحان میکنید، مبارزه با دیگر بازیکنان فقط برای حمله به دشمنان هوش مصنوعی بسیار آزاردهنده است جنبههای PvE، مانند محدود شدن حریفان هوش مصنوعی به مکانهای خاص روی نقشه، این یک حالت پیچیده برای پیادهسازی است و تا حد زیادی تجربه را مختل میکند، زیرا همه چیز تغییر میکند.
از طرف دیگر، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که حالت Horde به عنوان بخشی از فصل 4 در سال 2025 وارد شود. همچنین عملیات های جدید، دشمنان، حالت ها و عرصه های PvP و گسترش Battle Barge وجود خواهد داشت. لطفاً برای نقشه راه پس از انتشار اینجا را بررسی کنید.
Warhammer 40,000: Space Marins 2 موجود بر روی Xbox Series X/S، PS5 و PC. به آن امتیاز 9 از 10 دادیم. بررسی ما را اینجا بخوانید.
نویسنده: Ravi Sinha