کارگردان «Witcher 4» می‌خواهد «همه NPC‌ها» را طوری جلوه دهد که «داستان‌های خودشان را زندگی می‌کنند»


ویچر 4 تریلر نمایش داده شده در The Game Awards در ماه دسامبر طولانی بود، اما چیزی از نظر گیم پلی نشان نمی داد، در عوض آن را به عنوان یک مفهوم درون موتوری نشان می داد که نشان می دهد بازی نهایی چگونه خواهد بود. با این حال، توسعه دهنده CD Projekt RED از زمان معرفی رسمی، اطلاعات زیادی در رابطه با گیم پلی منتشر کرده است.

به عنوان مثال، در مصاحبه ای با سازنده محتوا پاریس لیلی، کارگردان بازی سباستین کالمبا در مورد جاه طلبی های CDPR از نظر آنچه که می خواهد به آن دست یابد صحبت کرد. ویچر 4 مخصوصا NPC ها. به گفته Kalemba، هدف این است که به نظر برسد هر NPC در بازی زندگی متمایز خود را دارد و هدف آن این است که بازیکن تا حد امکان غوطه ور شود.

ما برای هر کاری که انجام می دهیم این قانون را داریم. [The Witcher 4] به نظر می‌رسد NPC‌ها زنده هستند و داستان‌های خاص خود را دارند.

این کارگردان افزود: “ما قطعا کیفیت ظاهر NPC، رفتار، عملکرد صورت و غیره را تا جایی که ممکن است افزایش می دهیم زیرا می خواهیم تجربه ای فراگیرتر از قبل ایجاد کنیم.” “ما پاکت را به اینجا فشار می دهیم.”

از آن زمان ویچر 4 CDPR همچنین رسماً تأیید کرد که در حالی که سیری به عنوان قهرمان جدید بازی خواهد کرد (بازیگر جدیدی نقش او را بازی خواهد کرد)، گرالت از ریویا همچنان ظاهر خواهد شد و داگ کاکل دوباره نقش او را بازی خواهد کرد. باید دید نقش او چقدر گسترده خواهد بود.

ویچر 4 دنیای باز تقریباً به اندازه نسخه قبلی خود خواهد بود و به نظر می رسد که مینی بازی جمع آوری کارت و نبرد مورد علاقه طرفداران Gwent نیز باز خواهد گشت.



نویسنده: Shubhankar Parijat

اشتراک گذاری و حمایت

دیدگاهتان را بنویسید